|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 42 Показано матеріалів: 31-40
Тип уроку: урок засвоєння нових знань. |
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Форма проведення:"майстерня-екскурсія"(технологія педагогічної майстерні). |
Мета: пригадати зміст повісті, її жанрові особливості; розвивати вміння характеризувати героїв, коментувати основні події, аналізувати проблеми, проводити паралелі із сучасним життям; виховувати активну громадянську позицію, патріотичні почуття. |
Мета: познайомити учнів із змістом, образами, художніми особливостями повісті І.С.Нечуя-Левицького "Князь Єремія Вишневецький"; розвивати вміння визначати проблематику твору, його патріотичні мотиви, формувати логічне мислення на основі прочитаного; виховувати любов до рідного краю, прагнення бути вірним народу. |
Форми, прийоми і методи роботи: «Гронування», слово вчителя (перегляд уривків кінофільму), робота в дослідницьких групах, міні-диспут, «Підсумуйте прочитане», взаємооцінювання. |
Форми, прийоми і методи роботи: «Незакінчені речення», слово вчителя (перегляд уривків кінофільму), міні-проекти «Світ Кайдашів», робота в парах, «Аналізуємо твір», взаємооцінювання. |
Тип уроку:урок засвоєння нових знань.
Форма проведення: урок-мандрівка. |
Мета: дати загальну характеристику розвитку української літератури 70–90-х років ХІХ ст. |
Мета: познайомити учнів із шляхами пізнання дійсності: науковим і художнім, найвідомішими українськими літературознавцями, пояснити, з чого починається літературна творчість народів; розвивати вміння розкрити поняття “художня література”, “літературний процес”, “літературознавство”, розвивати навички виділення необхідної інформації, головного в ній, вміння користуватися знаннями з інших предметів, довідковою літературою; виховувати інтерес до пізнання шляхів виникнення та розвитку літератури. |
|
|