Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 31 Показано матеріалів: 1-10
Методи, прийоми і форми роботи: «Я ставлю мету…», мовознавче дослідження, «Впіймай помилку», колективний пошук, робота в групах, диктанти наступної дії, індивідуальна робота, взаємоаналіз, взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 2272 |
Завантажень: 253 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.05.2014
|
|
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.
9 клас |
Переглядів: 3549 |
Завантажень: 735 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 20.05.2014
|
|
Методи, прийоми і форми роботи: «Дошка запитань», лінгвістична розминка, колективна робота, «Навчаючи – вчуся», робота в групах, диктант взаємної дії, індивідуальна робота, взаємоаналіз, взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1346 |
Завантажень: 164 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 13.05.2014
|
|
Методи, прийоми і форми роботи: «Дошка запитань», проблемні питання, колективна робота, орфографічна п’ятихвилинка, розподільний диктант, диктант швидкої дії, індивідуальна робота, творча робота, взаємоаналіз, взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1564 |
Завантажень: 213 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 06.05.2014
|
|
Методи, прийоми і форми роботи: мовознавче повідомлення, пояснювальний диктант, індивідуальна робота, портфоліо до теми. колективний лінгвістичний аналіз тексту, робота в парах, творча робота, «Спільний проект», тестування, взаємоаналіз, самооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1333 |
Завантажень: 222 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 28.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле, його стилістичні можливості у текстах різних стилів і типів мовлення; удосконалити вміння аналізувати інтонаційні, пунктуаційні й стилістичні особливості, моделювати, реконструювати і складати ССЦ відповідно до комунікативного завдання; за допомогою дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед родиною, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1017 |
Завантажень: 165 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та абзац; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті «відоме» й «нове», ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим у межах тексту, складати висловлювання різних типів і стилів мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед людьми, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1647 |
Завантажень: 332 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему й мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим у межах тексту, складати висловлювання різних типів і стилів мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед людьми, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1637 |
Завантажень: 320 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.04.2014
|
|
Мета: повторити відомості про ССЦ, поглибити знання про засоби міжфразного зв’язку в ССЦ; розвивати навички роботи з текстами різних стилів мовлення, різної типології, граматичної будови; виховувати кмітливість, вміння мислити про сенс людського існування.
9 клас |
Переглядів: 3047 |
Завантажень: 647 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.04.2014
|
|
Мета: ознайомити учнів із поняттями «складне синтаксичне ціле», «основні ознаки ССЦ», «міжфразний зв'язок»; розвивати вміння знаходити конструкції в тексті, визначати істотні ознаки, види і засоби міжфразного зв’язку, робити розподіл тексту на мікротеми, оцінювати виражальні можливості ССЦ різних типів і стилів; виховувати повагу до видатних особистостей, наполегливість у досягненні мети.
9 клас |
Переглядів: 2393 |
Завантажень: 538 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 02.04.2014
|
|
|
|