Субота, 14.06.2025, 09:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 28
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »


Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.

Форма проведення:урок-проектування.

Обладнання: портрети письменників, мультимедійна презентація, ілюстрації до творів, творчі роботи учнів (випереджувальні завдання).


 

9 клас | Переглядів: 1348 | Завантажень: 120 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 31.05.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи і прийоми роботи: «Дошка запитань»,  »Асоціативне гронування», »Калейдоскоп імен цікавих», «Круглий стіл», взаємооцінювання.


 

9 клас | Переглядів: 1085 | Завантажень: 69 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 23.05.2014 | Коментарі (0)

Мета: пізнати  письменника-патріота І. Липу, його «практичний ідеалізм” як письменника-борця; розвивати вмiння самостійно коментувати зміст притчі, виділивши головну ідею тексту, сюжетні елементи, проводити аналогії із власного життєвого досвіду; виховувати усвідомлення власної готовності до життя у прекрасному, але жорстокому світі.



 

9 клас | Переглядів: 908 | Завантажень: 85 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 16.05.2014 | Коментарі (0)

Мета: зацікавити учнів особистістю письменника, його творчим надбанням; розвивати вміння аналізувати ліричні твори, розкриття в них сповіді душі  ліричного героя, поєднання  глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому, тлумачити  філософічні роздуми крізь призму художньої деталі: про повноцінне буття людини, її духовне наповнення; виховувати естетичний смак, вміння відчувати і бачити красу художнього світу.
 

9 клас | Переглядів: 2061 | Завантажень: 335 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (1)

Форми, методи і прийоми роботи: конкурс міні-творів, вікторина, «Асоціації», «Тези від учителя»,  конспектування, індивідуальна робота з таблицею, «Калейдоскоп творців», «Розумний куб, «Прокоментуй», «Мікрофон»,  взаємооцінювання.
 

9 клас | Переглядів: 1131 | Завантажень: 159 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 08.05.2014 | Коментарі (0)

Мета: пригадати зміст пригодницького роману, сюжет та композицію; розвивати вміння визначати ознаки жанру, романтичність стилю, символіку, гуманістичну ідею перемоги добра над злом, охарактеризувати  героїв  твору; виховувати моральні чесноти на прикладі персонажів роману.


 

9 клас | Переглядів: 690 | Завантажень: 73 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.05.2014 | Коментарі (0)

Форми, прийоми  і методи роботи: асоціативний диктант, «Незакінчене речення», «Анкета літературного героя», «Гронування», міні-дискусія, «Мікрофон», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
 

9 клас | Переглядів: 1175 | Завантажень: 135 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 29.04.2014 | Коментарі (0)

Форми, прийоми  і методи роботи: психологічний тренінг, «Знати і вміти», повідомлення учнів, міні-лекція вчителя, конспектування, «Розумний куб», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
 

9 клас | Переглядів: 894 | Завантажень: 84 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 25.04.2014 | Коментарі (0)

Творчість і життя  П.Куліша та Марка Вовчка
 

9 клас | Переглядів: 1553 | Завантажень: 227 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 22.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, пригадати твори письменників ХХ століття; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; вміння формулювати і висловлювати власну думку,  коментувати події, факти; виховувати почуття любові до рідного краю, митців вітчизняного слова, гордість за тих, хто створював українське літературне мистецтво.
 

9 клас | Переглядів: 1415 | Завантажень: 170 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 22.04.2014 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-28
Вхід на сайт
Пошук