Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 28 Показано матеріалів: 1-10
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.
Форма проведення:урок-проектування.
Обладнання: портрети письменників, мультимедійна презентація, ілюстрації до творів, творчі роботи учнів (випереджувальні завдання).
9 клас |
Переглядів: 1334 |
Завантажень: 119 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 31.05.2014
|
|
Форми, методи і прийоми роботи: «Дошка запитань», »Асоціативне гронування», »Калейдоскоп імен цікавих», «Круглий стіл», взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1070 |
Завантажень: 68 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 23.05.2014
|
|
Мета: пізнати письменника-патріота І. Липу, його «практичний ідеалізм” як письменника-борця; розвивати вмiння самостійно коментувати зміст притчі, виділивши головну ідею тексту, сюжетні елементи, проводити аналогії із власного життєвого досвіду; виховувати усвідомлення власної готовності до життя у прекрасному, але жорстокому світі.
|
Мета: зацікавити учнів особистістю письменника, його творчим надбанням; розвивати вміння аналізувати ліричні твори, розкриття в них сповіді душі ліричного героя, поєднання глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому, тлумачити філософічні роздуми крізь призму художньої деталі: про повноцінне буття людини, її духовне наповнення; виховувати естетичний смак, вміння відчувати і бачити красу художнього світу.
9 клас |
Переглядів: 2049 |
Завантажень: 334 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.05.2014
|
|
Форми, методи і прийоми роботи: конкурс міні-творів, вікторина, «Асоціації», «Тези від учителя», конспектування, індивідуальна робота з таблицею, «Калейдоскоп творців», «Розумний куб, «Прокоментуй», «Мікрофон», взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1109 |
Завантажень: 159 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.05.2014
|
|
Мета: пригадати зміст пригодницького роману, сюжет та композицію; розвивати вміння визначати ознаки жанру, романтичність стилю, символіку, гуманістичну ідею перемоги добра над злом, охарактеризувати героїв твору; виховувати моральні чесноти на прикладі персонажів роману.
|
Форми, прийоми і методи роботи: асоціативний диктант, «Незакінчене речення», «Анкета літературного героя», «Гронування», міні-дискусія, «Мікрофон», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1157 |
Завантажень: 134 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 29.04.2014
|
|
Форми, прийоми і методи роботи: психологічний тренінг, «Знати і вміти», повідомлення учнів, міні-лекція вчителя, конспектування, «Розумний куб», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
|
Творчість і життя П.Куліша та Марка Вовчка
9 клас |
Переглядів: 1538 |
Завантажень: 226 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, пригадати твори письменників ХХ століття; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; вміння формулювати і висловлювати власну думку, коментувати події, факти; виховувати почуття любові до рідного краю, митців вітчизняного слова, гордість за тих, хто створював українське літературне мистецтво.
9 клас |
Переглядів: 1404 |
Завантажень: 169 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
|
|