Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 29 Показано матеріалів: 1-10
Форми, методи, прийоми роботи: «Знати і вміти», «Огляд творчих надбань», робота в групах, конкурс-виставка, творча робота, «Мої знання, уміння та навички», самооцінювання.
|
Форми, методи, прийоми роботи: аукціон комічних епізодів, гра у словникаря, «Коло друзів», робота в малих групах, обговорення в загальному колі, «Театр перед мікрофоном», робота в парах, «Творча майстерня гумориста», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 1002 |
Завантажень: 81 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.05.2014
|
|
Мета: пригадати основні факти із життя і творчості письменника, зміст його оповідання «У темряві», прочитати твір «Свекор»; розвивати розуміння добра, любові, взаємної турботи батьків і дітей як важливих цінностей в українській родині, удосконалювати навички вдумливого читання оповідання, виділення основної думки,
характеризувати і порівнювати образи, аналізувати їхню поведінку; виховувати почуття любові, взаємоповаги в родині.
|
Форми, методи, прийоми роботи: літературний тренінг, «Акцентуй увагу на…», слово учителя з елементами бесіди, «Театр перед мікрофоном», літературознавча розвідка, «Питання для вчителя». «Мозковий штурм», проблемне питання, творча робота, взаємооцінювання.
|
Мета: ознайомитися із творчістю письменника, змістом його творів, допомогти визначити жанрові ознаки, підтекст, алегорію, пояснити висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторську симпатію до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння відстояти свою гідність; розвивати навички виразного, вдумливого читання співомовок, коментування, визначення елементів побудови, розуміння викривального пафосу творів; виховувати кмітливість, щирість, оптимізм.
6 клас |
Переглядів: 2276 |
Завантажень: 464 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.05.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: «Конкурс декламаторів», виставка «Вернісаж», «Побажання від учителя», «Театр перед мікрофоном», робота в малих групах «Поєдинок груп», «Зіграй персонажа», вікторина, літературознавче дослідження, порівняльний аналіз, сенкан, взаємооцінювання.
|
Теорія літератури: гумор, сатира, алегорія, мораль, байка.
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь та навичок.
6 клас |
Переглядів: 948 |
Завантажень: 109 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 25.04.2014
|
|
Мета: повторити зміст твору; розвивати театральні вміння, давати оцінку вчинкам і поведінці героїв, аналізувати ситуації, моделювати їх відповідного до сучасного життя, висловлювати свою точку зору на події, персонажів, авторське ставлення; виховувати доброзичливість, активну життєву позицію, впевненість.
6 клас |
Переглядів: 1209 |
Завантажень: 191 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 19.04.2014
|
|
Мета: прочитати та прокоментувати зміст наступних розділів повісті, визначити кульмінаційні моменти твору; розвивати вміння давати оцінку вчинкам і поведінці героїв, аналізувати ситуації, моделювати їх відповідного до сучасного життя, висловлювати свою точку зору на події, персонажів, авторське ставлення; виховувати доброзичливість, почуття гумору, оптимістичне сприйняття життя.
6 клас |
Переглядів: 1283 |
Завантажень: 247 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 15.04.2014
|
|
Мета: продовжувати опрацьовувати зміст твору, характеризуючи вчинки і поведінку головних героїв, розвивати вміння інсценізації уривків пригодницького твору, навички дослідження композиції і сюжету, цікавих епізодів із повісті, вміння висловлювати грамотно думки, спостереження; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття пошани до творчості Я. Стельмаха.
6 клас |
Переглядів: 1100 |
Завантажень: 191 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.04.2014
|
|
|
|