Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Статті
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10
Як правильно оформити проект, пояснює схема оформлення |
Інформаційні проекти
спрямовані на збирання інформації
про який-небудь об'єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією
інформацією, її аналіз і узагальнення фактів |
Інформаційні технології , їх суть, потреба у сучасній школі |
Різновиди рольової гри (імітації) |
Фронтальні
методи інтерактивного навчання сприяють згуртуванню в колектив, прийняттю ним правильних рішень
|
Методи інтерактивного навчання
можна поділити на дві великі групи:
групові та фронтальні. Перші передбачають взаємодію учасників малих груп
(на практиці від 2 до 6-ти осіб), другі – спільну роботу та взаємонавчання
всього класу.
Час
обговорення в малих групах – 3-5 хвилин,
виступ – 3 хвилини, виступ при
фронтальній роботі – 1 хвилина. |
Сучасна школа стоїть перед прикрим фактом: в
умовах традиційних форм та методів навчання школярі, пасивно отримуючи
інформацію, не вміють здобувати її самостійно і застосовувати те, що знають. |
Технологія розвитку критичного мислення формує творче мислення, сприяє розвитку креативності. Критичне мислення необхідне під час розв’язування проблемних задач, формулювання висновків, оцінювання та прийняття рішень. |
Ігрові технології навчання
відрізняються від інших технологій тим, що гра:
* добре відома, звична й улюблена
форма діяльності для людини будь-якого віку;
* ефективний засіб
активізації;
* мотиваційна за своєю
діяльністю;
* дозволяє вирішувати питання
передачі знань, умінь, навичок;
* багатофункціональна, її вплив
на учня неможливо обмежити одним аспектом;
* переважно колективна, групова
форма роботи;
* має кінцевий результат
(матеріальний, моральний, психологічний);
* має чітко поставлену мету й
відповідний педагогічний результат. |
У сучасній освіті існує певний парадокс: невідповідність між стратегічною метою освіти (а саме всебічний розвиток особистості дитини), закладеною в нормативних документах, і реальною діяльністю загальноосвітнього навчального закладу (надання умов певної суми знань, вироблення вмінь, набуття навичок, контроль та оцінювання цих знань і вмінь). Розв’язати цей парадокс покликані інноваційні освітні технології, виникнення й розвиток яких зумовлені ступенем розвитку суспільства й науки. Ще Ян Амос Коменський намагався знайти такий загальний порядок навчання, при якому воно здійснювалося б за єдиними законами людської природи і вимагало б тільки «вмілого розподілу часу, предметів і методів». |
|
|