Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 166 Показано матеріалів: 41-50
Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).
7 клас |
Переглядів: 1457 |
Завантажень: 238 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.11.2014
|
|
Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований). |
Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований). |
7 клас |
Переглядів: 1544 |
Завантажень: 242 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.11.2014
|
|
Методи, прийоми і форми роботи: «Прес», евристична бесіда, «Моє мовлення», стилістична розминка, практикум, індивідуальна робота, редагування тексту, творчий експеримент, взаємооцінювання. |
Методи, прийоми і форми роботи: робота з текстом, психологічне налаштування «Емоція», метод смислового бачення, робота в парах, метод досліджень, індивідуальна робота, мовна рубрика «Для допитливих», творча робота, колективне спостереження, робота в малих групах, самооцінка. |
Методи, прийоми і форми роботи:»Поетична настанова», «Ми – «шукачі» слів зі змінами», «Орфографічний тренажер», «Навчаючи – вчуся», робота в малих групах, мовні розминки, творча робота, експертне оцінювання. |
Методи, прийоми і форми роботи: лінгвістичні повідомлення, «Психоенергетична парасолька», колективна робота, практикум у малих групах, індивідуальна робота, «Фразеологічна п’ятихвилинка», «Дельта-плюс», тестування, дослідження тексту, експертне оцінювання. |
Мета: ознайомити учнів із поняттями «асиміляція», «дисиміляція», «метатеза»; формувати уміння розпізнавати ці процеси в мовному потоці, визначати тип асимілятивних, дисимілятивних змін; розвивати інтерес до вивчення української мови. |
Методи, прийоми і форми роботи: «Продовжити визначення», індивідуальна робота, «Довести твердження», пояснення схем, лінгвістичний практикум, лексична розминка, робота в парах, «Перлини фразеології», взаємооцінювання. |
|
|