Неділя, 28.04.2024, 23:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 57
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »


Форми, прийоми, методи роботи: фразеологічна п’ятихвилинка, «Продовжити визначення», «Знаємо – навчилися», лінгвістична гра «Мовна держава»,  взаємооцінювання.
 

6 клас | Переглядів: 1578 | Завантажень: 267 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 24.04.2014 | Коментарі (0)

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
 

6 клас | Переглядів: 12505 | Завантажень: 614 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 20.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання учнів про займенник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, акцентувати увагу на особових та зворотному займенниках; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, відмінки, особу, число,  синтаксичну функцію), розвивати дослідницькі навички, творчі здібності; прищеплювати любов до рідного слова.
 

6 клас | Переглядів: 941 | Завантажень: 165 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання учнів про займенник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, синтаксичну функцію), ознайомити шестикласників із народними оберегами, розвивати творчі здібності учнів на народознавчому матеріалі; прищеплювати любов до рідного слова, до звичаїв та традицій українського народу.


 

6 клас | Переглядів: 1557 | Завантажень: 263 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.04.2014 | Коментарі (0)

Форми, прийоми, методи роботи: словникова робота,  «Асоціативний кущ»,  «Ромашка запитань», «Звідки примандрував числівник?»,   «Хто швидше», дослідження-пошук, «Хвилинка-цікавинка», «Синтез думок», загадки, комунікативний тренінг, «Незакінчене речення», взаємооцінювання.


 

6 клас | Переглядів: 1472 | Завантажень: 248 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: поновити в пам’яті учнів матеріал про особливості побудови докладного переказу; вчити складати  переказ,  добирати мовні засоби відповідно до стилю і типу мовлення, аналізувати явища життя, встановлювати причинно-наслідковий зв’язок; розвивати вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту; виховувати відповідальність за свої вчинки.

Тип уроку:  урок розвитку комунікативних умінь.


 

6 клас | Переглядів: 6838 | Завантажень: 2154 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівника як самостійної частини мови,  розряди, будову, ознайомити із відмінюванням порядкових числівників; розвивати вміння утворювати відмінкові форми числівників, поєднувати з іменниками, удосконалювати творчі навички складати речення, висловлювання; виховувати культуру мови та мовлення.
 

6 клас | Переглядів: 1478 | Завантажень: 442 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 03.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівника як самостійної частини мови,  розряди, будову, ознайомити із відмінюванням порядкових числівників; розвивати вміння утворювати відмінкові форми числівників, поєднувати з іменниками, удосконалювати творчі навички складати речення, висловлювання; виховувати культуру мови та мовлення.


 

6 клас | Переглядів: 1995 | Завантажень: 425 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 31.03.2014 | Коментарі (0)

V. Цілевизначення й планування

     1. Повідомлення теми й завдань уроку

      2. Узгодження цілей уроку з учнями

* Очікувані результати ( учні записують на дошці)

* закріпити відмінювання  кількісних числівників;

* вивчити відмінювання 40, 90, 100;

* зрозуміти особливості зміни дробових числівників;

* навчитися відмінювати нуль, мільйон, мільярд, тисяча;

*повторити правопис складених числівників, засвоїти їх відмінювання


 


 

6 клас | Переглядів: 2078 | Завантажень: 354 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 20.03.2014 | Коментарі (0)

Урок № 4

Форми, прийоми, методи роботи: граматична хвилинка, фразеологічний конкурс, гра «Мовний пінг-понг», «Незакінчене речення», колективне дослідження, «Мозаїка», проблемне завдання, робота по варіантах, у парах,  «Мікрофон», індивідуальна робота, творча робота,  самооцінювання.

6 клас | Переглядів: 827 | Завантажень: 139 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.03.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук