Сучасна педагогіка вбачає
цінності гри як педагогічного методу у комплексі з іншими методами. Але
практика застосування ігрових технологій показує, що крім позитивних
результатів технологія містить і ряд
негативних аспектів. Тому використовуються на уроках не ігри, а ігрові
ситуації, які дозволяють підвищити інтерес учнів до предмета; зробити уроки
різноманітними, більш цікавими; вносять різноманітність у навчально-виховний
процес та підвищують активність навіть пасивних учнів на уроках.
Із цією метою використовуються різні види ігор, серед яких «Снігова
куля», «Слово – речення – запитання – відповідь», «Знайди помилку», «Магазин
самообслуговування», «Запитай себе сам», «Хто більше», «Ланцюжок», «Фізичне
доміно», «Кольорова стрічка», «Перевертні», «Сюрприз», «Вилучи зайве», «Знайди
за описом», «Так – ні», «Розсипанка», «Найрозумніший», кросворди, ребуси,
загадки, прислів’я, приказки.
|