Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 23 Показано матеріалів: 11-20
Практичний посібник складений відповідно до вимог чинної програми, зокрема орієнтовного матеріалу змісту соціокультурної лінії з української мови. |
Нестандартні навчальні диктанти різняться від традиційних не лише формою та змістом, а й методичним спрямуванням.
|
У посібнику є диференційовані завдання до уроків української мови із теми «Складне синтаксичне ціле»(9 клас).
|
У посібнику є завдання до уроків української мови із теми «Займенник як самостійна частина мови», які стосуються визначення стилістичної, типологічної належності текстів, усвідомлення тематики, граматичної будови, використання займенників.
Рекомендується для застосування на уроках української мови.
|
Завдання до розділів «Синтаксис» і «Пунктуація», 5-6 класи
|
Щоб грамотно писати, необхідно виробити
вміння визначати в тексті пунктограми, "бачити” їх у записаному реченні та
"відчувати” в реченнях і текстах, що сприймаються на слух. Пунктограма - це вжитий у реченні розділовий знак (або його
відсутність), конкретний випадок застосування пунктуаційного правила.
Наприклад, тире між підметом і присудком,
кома між однорідними членами речення, двокрапка між частинами безсполучникового
складного речення тощо. Пунктограма
виражає пунктуаційну проблему, а обґрунтовано вибраний з посиланням на
відповідне правило розділовий знак (або відмова від знака) – результат її розв’язання. Посібник розрахований як на індивідуальну роботу, так і на групову або
ж колективну роботу школярів на уроках.
Зміст поданого матеріалу виходить за межі вимог чинної програми з
української мови. Правила подано в повній у відповідності до Українського
правопису. Інколи до правил у вигляді
приміток додаються уточнення.(Викачати з сервера) |
Як складати твори різних типів, стилів мовлення, вести діалог |
Реквізити, зразки ділових паперів |
Міні-посібник для 8 класу |
Усі види мовного розбору для використання в індивідуальній роботі на уроках української мови |
|
|