П`ятниця, 03.05.2024, 05:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 29
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »


Мета: дослідити  життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха, прочитати фрагменти повісті; розвивати навички коментування змісту прозового твору, аналізу найважливіших епізодів композиції розділів, вміння давати характеристику персонажам пригодницької повісті, представляти їх; виховувати життєлюбство, оптимізм у будь-яких життєвих ситуаціях.


 

6 клас | Переглядів: 2563 | Завантажень: 614 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (0)

 Тип уроку: урок-подорож.

ТЛ:  повість, підтекст.

Обладнання: підручник, портрети письменника, збірки творів,  ілюстрації до твору, кросворди, ребуси.

Форми, методи, прийоми роботи:  Психологічний настрій», «Цікавинки подорожі», «Знати і вміти», «Доповнити відповіді за текстом», «Мікрофон»,  усний переказ «ланцюжком», «Займи позицію»,  робота в парах, «Мозковий штурм»,     взаємооцінювання.   


 

6 клас | Переглядів: 790 | Завантажень: 85 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.04.2014 | Коментарі (0)

Мета:  прослідкувати, як у творі В. Близнеця «Звук павутинки» розкривається  світ; знаходити в повісті образи (звуку павутинки, Ніни, кораблика) і характеризувати їх; розвивати вміння грамотно висловлювати думки, почуття, спостереження; зіставляти, робити висновки, доводити особисту позицію; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття любові до природи, рідного краю,  формувати активну життєву позицію, порядність, чемність, доброту.

Тип уроку: комбінований урок.


 

6 клас | Переглядів: 672 | Завантажень: 106 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: продовжити знайомство із змістом фрагментів повісті; розвивати вміння переказувати найцікавіші частини, аналізувати їх зміст, знаходити в тексті образи, що передають різні ідеї, емоції, почуття, формувати навички характеристики героїв; виховувати доброту, захоплення дивами світу.

 Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).

ТЛ:  повість, підтекст.

6 клас | Переглядів: 766 | Завантажень: 119 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 18.03.2014 | Коментарі (0)

Мета:познайомитись із В.Близнецем як особистістю і письменником, зі змістом фрагментів повісті; розвивати навички роботи з інформацією, уміння переказувати, пояснювати підтекст твору, характеризувати дитячий світ героя повісті; виховувати доброту, співчуття, милосердя до навколишнього.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).

ТЛ:  повість, підтекст.

6 клас | Переглядів: 798 | Завантажень: 119 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.03.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи, прийоми роботи:  огляд ілюстрацій, вікторина,  «Незакінчене речення», обговорення в загальному колі, робота в парі, розв’язування кросворду, робота з таблицею, «Резюме про  твір»,  взаємооцінювання.    

6 клас | Переглядів: 1509 | Завантажень: 313 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.03.2014 | Коментарі (0)

Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у ньому елементи комічного, романтичного, пригодницького; розвивати навички аналізу поведінки  героїв,  їхніх вчинків, морального вибору в різних ситуаціях;  удосконалювати  культуру зв’язного мовлення, вміння грамотно висловлювати свою думку, формувати активну життєву позицію; виховувати позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу до молодших. 
6 клас | Переглядів: 1765 | Завантажень: 371 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у ньому елементи комічного, романтичного; простежити, як зображується мрія і дійсність у стосунках і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння грамотно висловлювати свою думку, почуття, враження; формувати активну життєву позицію, естетичні смаки; виховувати позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу до молодших.

6 клас | Переглядів: 3405 | Завантажень: 718 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 25.02.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи, прийоми роботи:  «Прокоментуйте автора», «Телепередача», «Театр перед мікрофоном», обговорення в загальному колі, робота в парі, «Мікрофон», «Кольорові капелюшки», взаємооцінювання.    

 

Я все життя писав саме для дітей

 — писав з любов’ю, болем і тривогою.

                                                                                                                                                  Всеволод Нестайко
6 клас | Переглядів: 1676 | Завантажень: 365 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: пригадати цікаве із життя і творчості письменника, познайомитися із змістом казок, особливостями сюжету, героями, темами; розвивати навички виразного і вдумливого  переказування тексту, коментованого читання уривків, творчі вміння висловлювати свою думку про морально-етичні цінності;  виховувати бачення і розуміння краси світу.

Тип уроку: урок позакласного читання (із елементами інновацій).

6 клас | Переглядів: 673 | Завантажень: 78 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-29
Вхід на сайт
Пошук