Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 29 Показано матеріалів: 11-20
Мета: дослідити життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха, прочитати фрагменти повісті; розвивати навички коментування змісту прозового твору, аналізу найважливіших епізодів композиції розділів, вміння давати характеристику персонажам пригодницької повісті, представляти їх; виховувати життєлюбство, оптимізм у будь-яких життєвих ситуаціях.
6 клас |
Переглядів: 2563 |
Завантажень: 614 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.04.2014
|
|
Тип уроку: урок-подорож.
ТЛ: повість, підтекст.
Обладнання: підручник, портрети письменника, збірки творів, ілюстрації до твору, кросворди, ребуси.
Форми, методи, прийоми роботи: Психологічний настрій», «Цікавинки подорожі», «Знати і вміти», «Доповнити відповіді за текстом», «Мікрофон», усний переказ «ланцюжком», «Займи позицію», робота в парах, «Мозковий штурм», взаємооцінювання.
|
Мета: прослідкувати, як у творі В. Близнеця «Звук павутинки» розкривається світ; знаходити в повісті образи (звуку павутинки, Ніни, кораблика) і характеризувати їх; розвивати вміння грамотно висловлювати думки, почуття, спостереження; зіставляти, робити висновки, доводити особисту позицію; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття любові до природи, рідного краю, формувати активну життєву позицію, порядність, чемність, доброту.
Тип уроку: комбінований урок.
6 клас |
Переглядів: 672 |
Завантажень: 106 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 04.04.2014
|
|
Мета: продовжити знайомство із змістом фрагментів повісті; розвивати вміння
переказувати найцікавіші частини, аналізувати їх зміст, знаходити в тексті
образи, що передають різні ідеї, емоції, почуття, формувати навички
характеристики героїв; виховувати доброту, захоплення дивами світу.
Тип
уроку: урок засвоєння нових
знань(особистісно зорієнтований).
ТЛ: повість, підтекст.
6 клас |
Переглядів: 766 |
Завантажень: 119 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 18.03.2014
|
|
Мета:познайомитись із В.Близнецем як особистістю і письменником, зі змістом
фрагментів повісті; розвивати навички роботи з інформацією, уміння переказувати,
пояснювати підтекст твору, характеризувати дитячий світ героя повісті;
виховувати доброту, співчуття, милосердя до навколишнього.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно
зорієнтований).
ТЛ: повість, підтекст.
6 клас |
Переглядів: 798 |
Завантажень: 119 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.03.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: огляд
ілюстрацій, вікторина, «Незакінчене речення»,
обговорення в загальному колі, робота в парі, розв’язування кросворду, робота з
таблицею, «Резюме про твір», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 1509 |
Завантажень: 313 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.03.2014
|
|
Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у
ньому елементи комічного, романтичного, пригодницького; розвивати навички
аналізу поведінки героїв, їхніх вчинків, морального вибору в різних
ситуаціях; удосконалювати культуру зв’язного мовлення, вміння грамотно
висловлювати свою думку, формувати активну життєву позицію; виховувати
позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу до молодших.
6 клас |
Переглядів: 1765 |
Завантажень: 371 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 28.02.2014
|
|
Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у ньому елементи
комічного, романтичного; простежити, як зображується мрія і дійсність у стосунках
і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв’язного
мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння грамотно
висловлювати свою думку, почуття, враження; формувати активну життєву позицію,
естетичні смаки; виховувати позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу
до молодших.
6 клас |
Переглядів: 3405 |
Завантажень: 718 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 25.02.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: «Прокоментуйте
автора», «Телепередача», «Театр перед мікрофоном», обговорення в загальному
колі, робота в парі, «Мікрофон», «Кольорові капелюшки», взаємооцінювання.
Я все життя писав саме для дітей
— писав з любов’ю, болем і
тривогою.
Всеволод Нестайко
6 клас |
Переглядів: 1676 |
Завантажень: 365 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.02.2014
|
|
Мета: пригадати цікаве із життя і творчості письменника, познайомитися із
змістом казок, особливостями сюжету, героями, темами; розвивати навички
виразного і вдумливого переказування
тексту, коментованого читання уривків, творчі вміння висловлювати свою думку
про морально-етичні цінності; виховувати
бачення і розуміння краси світу.
Тип уроку: урок позакласного читання (із елементами інновацій). |
|
|