Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 29 Показано матеріалів: 21-29
V. Мотивація учіння школярів
1.»Прокоментуй»
Один
чоловік запитав у Сократа:
– Знаєш, що мені сказав про тебе твій друг?
–
Почекай, – зупинив його Сократ, – просій спочатку те, що збираєшся сказати,
через три сита.
–
Три сита?
–
Перш ніж що-небудь говорити, потрібно це тричі просіяти. Спочатку через сито
правди. Ти впевнений, що це правда?
– Ні,
я просто чув це.
– Значить,
ти не знаєш, це правда чи ні. Тоді просіємо через друге сито – сито доброти. Ти
хочеш сказати про мого друга щось добре?
–
Ні, навпаки.
–
Отже, – продовжував Сократ, – ти збираєшся сказати про нього щось погане, але
навіть не впевнений у тому, що це правда. Спробуємо третє сито – сито користі.
Чи так вже необхідно мені почути те, що ти хочеш розповісти?
–
Ні, в цьому немає необхідності.
–
Отже, – підсумував Сократ, – в тому, що ти хочеш сказати, немає ні правди, ні
доброти, ні користі. Навіщо тоді говорити?
6 клас |
Переглядів: 1253 |
Завантажень: 183 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.02.2014
|
|
V. Мотивація учіння школярів
1. «Асоціації»(
записати на дошці асоціативні відчуття)
– Що ви думаєте, коли чуєте слово «притча»?
– Що вам відомо про нього?
Зразок
* сказання
*переказ
*казка
*оповідання
* Біблія
6 клас |
Переглядів: 1722 |
Завантажень: 289 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.02.2014
|
|
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1.
Акродиктант. Із названих
літер у словах-відповідях утворити слово
1. Хто міг загубити окуляри?(Хлопчик-Фігурка)
2. Що було написано в зошиті з української
мови?(автобіографія)
3. Хто повертався додому трамваєм?(Ганнуся)
4. Який знак попросив намалювати для рівноваги
Ха-еФ?(знак оклику)
5. У якому творі Хлопчика-Фігурки згадується Іоан
Печерський?(«Мій другий життєпис»)
6. Який учень захотів стати письменником?(Богданко)
7. Яким мандрує по світу Ха-еФ?(задоволеним собою)
(Ключове
слово – фігурка)
|
Мета:ознайомитися із фрагментами казки, пригадати її
особливості як жанру; розвивати навички
виразного читання прозового твору, вміння знаходити елементи казкового,
пояснювати назву твору, коментувати події, роль художніх засобів, реальне та уявне;
виховувати любов до творчості, захоплення казковістю, неординарністю особистості.
6 клас |
Переглядів: 931 |
Завантажень: 199 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 28.01.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: «Хто найвправніший декламатор», «Виставка творчих
завдань», «Незакінчене речення»,
«Повинні знати і вміти», «Перевір себе», «Пошук інформації», робота в малих
групах, «Поєдинок творчих груп», міні-проект «Писанка», «Поетична вітальня», взаємооцінювання, «Мікрофон».
6 клас |
Переглядів: 1495 |
Завантажень: 290 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.01.2014
|
|
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форми, методи, прийоми роботи: «Асоціації», «Повинні знати і вміти», «Цікава відповідь»,
повідомлення
учнів, робота в малих групах,
індивідуальна робота, «Мікрофон», робота в парах, «Мозковий штурм», створення
сенкану, взаємооцінювання, «Незакінчене речення».
6 клас |
Переглядів: 2441 |
Завантажень: 556 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.01.2014
|
|
Тип уроку:
урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований) |
Плани-конспекти уроків
6 клас |
Переглядів: 1240 |
Завантажень: 243 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 02.01.2014
|
|
Систематизація вивченого матеріалу у І семестрі
6 клас |
Переглядів: 1564 |
Завантажень: 162 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 01.01.2014
|
|
|
|