П`ятниця, 03.05.2024, 06:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 29
Показано матеріалів: 21-29
Сторінки: « 1 2 3


V.     Мотивація учіння школярів

1.»Прокоментуй»

Один чоловік запитав у Сократа:

 Знаєш, що мені сказав про тебе твій друг?

– Почекай, – зупинив його Сократ, – просій спочатку те, що збираєшся сказати, через три сита.

– Три сита?

– Перш ніж що-небудь говорити, потрібно це тричі просіяти. Спочатку через сито правди. Ти впевнений, що це правда?

– Ні, я просто чув це.

– Значить, ти не знаєш, це правда чи ні. Тоді просіємо через друге сито – сито доброти. Ти хочеш сказати про мого друга щось добре?

– Ні, навпаки.

– Отже, – продовжував Сократ, – ти збираєшся сказати про нього щось погане, але навіть не впевнений у тому, що це правда. Спробуємо третє сито – сито користі. Чи так вже необхідно мені почути те, що ти хочеш розповісти?

– Ні, в цьому немає необхідності.

– Отже, – підсумував Сократ, – в тому, що ти хочеш сказати, немає ні правди, ні доброти, ні користі. Навіщо тоді говорити?


6 клас | Переглядів: 1171 | Завантажень: 183 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

V.     Мотивація учіння школярів

1. «Асоціації»( записати на дошці асоціативні відчуття)

– Що ви думаєте, коли чуєте слово «притча»?

– Що вам відомо про нього?

Зразок

* сказання

*переказ

*казка

*оповідання

* Біблія

6 клас | Переглядів: 1675 | Завантажень: 289 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.    Акродиктант. Із названих літер у словах-відповідях утворити слово

1.    Хто міг загубити окуляри?(Хлопчик-Фігурка)

2.    Що було написано в зошиті з української мови?(автобіографія)

3.    Хто повертався додому трамваєм?(Ганнуся)

4.    Який знак попросив намалювати для рівноваги Ха-еФ?(знак оклику)

5.    У якому творі Хлопчика-Фігурки згадується Іоан Печерський?(«Мій другий життєпис»)

6.    Який учень захотів стати письменником?(Богданко)

7.    Яким мандрує по світу Ха-еФ?(задоволеним собою)

(Ключове слово – фігурка)

 

6 клас | Переглядів: 642 | Завантажень: 53 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.02.2014 | Коментарі (0)

Мета:ознайомитися із фрагментами казки, пригадати її особливості як жанру;  розвивати навички виразного читання прозового твору, вміння знаходити елементи казкового, пояснювати назву твору, коментувати події,  роль художніх засобів, реальне та уявне; виховувати любов до творчості, захоплення   казковістю, неординарністю особистості.

6 клас | Переглядів: 890 | Завантажень: 199 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.01.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи, прийоми роботи: «Хто найвправніший декламатор», «Виставка творчих завдань», «Незакінчене речення»,   «Повинні знати і вміти», «Перевір себе», «Пошук інформації», робота в малих групах, «Поєдинок творчих груп», міні-проект «Писанка», «Поетична вітальня»,  взаємооцінювання,  «Мікрофон».    

6 клас | Переглядів: 1450 | Завантажень: 290 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 24.01.2014 | Коментарі (0)

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Форми, методи, прийоми роботи:  «Асоціації»,   «Повинні знати і вміти», «Цікава відповідь», повідомлення учнів, робота в малих групах, індивідуальна робота, «Мікрофон», робота в парах, «Мозковий штурм», створення сенкану, взаємооцінювання, «Незакінчене речення».    

 

6 клас | Переглядів: 2362 | Завантажень: 556 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (1)

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований)

6 клас | Переглядів: 649 | Завантажень: 59 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 15.01.2014 | Коментарі (0)

Плани-конспекти уроків
6 клас | Переглядів: 1192 | Завантажень: 243 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 02.01.2014 | Коментарі (1)

Систематизація вивченого матеріалу у І семестрі
6 клас | Переглядів: 1484 | Завантажень: 161 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 01.01.2014 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-29
Вхід на сайт
Пошук