Субота, 27.04.2024, 23:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 28
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »


Мета: поінформувати учнів про життя і творчість письменниці, про поєднання у творах реалізму і романтизму, використання художніх засобів фольклору, іі діяльність як перекладача (Ж.Верна, Г.К.Андерсена, П.Е.Брема); формувати вміння аналізу романтичності оповідання «Максим Гримач», особливостей його сюжету, характеротворення, розвивати навички розуміння почуття відповідальності та вини як уселюдські почуття; виховувати шанобливе ставлення до художнього слова.
 

9 клас | Переглядів: 1638 | Завантажень: 202 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 15.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: виявити особливості кредо митця, романтичну спрямованість його  ліричних творів; опрацювати їх ідейно-художній зміст та тематику; розвивати культуру зв’язного мовлення, творчу фантазію, вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, формувати естетичні смаки; виховувати почуття поваги до особистості людини, її прагнень, бажань; любові до краси природи рідного краю.



 

9 клас | Переглядів: 803 | Завантажень: 138 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: пригадати жанрові особливості твору, історичну та художню правди, хроніку основних подій роману, розвивати вміння давати порівняльну характеристику героям як  носіям ідеї державності України, уособлення сімейної ідилії як символу незнищенності українців, України, розкрити романтичний мотив дороги і його місце у творі, зрозуміти  оцінку роману Т.Шевченком; виховувати патріотизм, потяг до свободи.


 

9 клас | Переглядів: 2441 | Завантажень: 372 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 08.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: навчатися розрізняти історичну і художню правди, визначати основний конфлікт твору; розвивати вміння характеризувати і пояснювати образи-персонажі, їх роль, історичний і художній колорити; виховувати усвідомлення збереження незалежності рідного краю, цілісності держави.


 

9 клас | Переглядів: 2249 | Завантажень: 270 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: дати загальну характеристику першому україномовному історичному роману: з’ясувати ідейно-тематичну спрямованість, проблематику, жанр, композицію та сюжет, історичні передумови створення хроніки; опрацювати зміст сюжетних ліній твору; розвивати увагу, допитливість, логічне мислення; вміння аналізувати фактичний матеріал із роману, грамотно і виважено висловлювати власну думку, робити ґрунтовні висновки; виховувати повагу до творчої спадщини П. Куліша, до історичного минулого українського народу.


 

9 клас | Переглядів: 974 | Завантажень: 157 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 01.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: познайомитися із основними віхами життєвого і творчого шляху письменника, пояснити вплив на П.Куліша ідей європейського просвітництва, розкрити його  романтичний світогляд, ентузіазм і жертовність  у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації;  розвивати вміння працювати з додатковою інформацією, аналізувати і осмислювати її; виховувати патріотизм, наполегливість і працьовитість для досягнення поставленої мети.



 

9 клас | Переглядів: 2169 | Завантажень: 408 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.03.2014 | Коментарі (0)

Форми, прийоми  і методи роботи: літературознавчі розвідки, «Дошка запитань»,  міні-дискусія, «Прес», слово вчителя,   взаємооцінювання.

Діла добрих обновляться,

Діла злих загинуть.

Т.Шевченко

 

9 клас | Переглядів: 935 | Завантажень: 139 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 18.03.2014 | Коментарі (0)

Мета: розкрити ставлення Шевченка до Біблії (суперечка, захоплення, творче наслідування, переосмислення, віра і натхнення), осмислення поетом Бога, України, власного життя крізь біблійні тексти, переспіви і «подражанія» у творчій спадщині поета; виховувати віру у справедливість, осмислення беззаконня життя.

9 клас | Переглядів: 1476 | Завантажень: 229 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.03.2014 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання про життя і творчість періоду заслання і повернення з нього письменника, розповісти про обставини написання творів,  допомогти  учням проникнути уявою у настрої, внутрішній світ героїв Шевченка; удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  ідейно-художнього аналізу   тексту,  формувати вміння визначати поетичну образність, її роль у структурі творів; виховувати усвідомлення відчуття власної життєвої визначеності,  краси особистості.
9 клас | Переглядів: 2628 | Завантажень: 842 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Перебіг уроку

 І. Організаційний момент

 

ІІ.     Перевірка домашнього завдання

1. Порівняльна характеристика Катерини та Ганни – героїнь Шевченкових поем (творче завдання)

 

ІІІ.     Актуалізація і корекція опорних знань учнів

1.»Круговий огляд»

Памятка для учня

1.На аркушах записано 6-8 запитань про виучуваний твір (аркуші можна розвісити у класі).

2. Група, яка отримала одне запитання протягом 4-5 хвилин обговорює його і записує на звороті відповідь.

3.Потім групи обмінюються аркушами і кожна, за бажанням, на іншому аркуші письмово висловлює своє розуміння проблеми.

4. Робота закінчується, коли кожна група отримає "власний аркуш” й, обговоривши написане іншими групами, озвучить результати.

9 клас | Переглядів: 1465 | Завантажень: 258 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.02.2014 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-28
Вхід на сайт
Пошук