Неділя, 28.04.2024, 17:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 28
Показано матеріалів: 21-28
Сторінки: « 1 2 3


Мета: поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, допомогти  учням  усвідомити,  чому  Шевченко так  уболівав  за  долю  жінок,  яким  є  художнє втілення  цієї  теми;  удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  аналізу  ліро-епічного тексту, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного;  виховувати  почуття  відповідальності  за свої  вчинки,  милосердя,  прагнення  до  дотримання загальноприйнятих моральних норм.

ТЛ:  поема,  ліричний  відступ,  художнє  узагальнення.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(із елементами інновацій).

9 клас | Переглядів: 1646 | Завантажень: 247 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №9

Мета: поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, допомогти  учням  усвідомити,  чому  Шевченко так  уболівав  за  долю  жінок,  яким  є  художнє втілення  цієї  теми;  удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  аналізу  ліро-епічних текстів, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного;  виховувати  почуття  відповідальності  за свої  вчинки,  милосердя,  прагнення  до  дотримання загальноприйнятих моральних норм.

ТЛ:  поема,  ліричний  відступ,  художнє  узагальнення, хронотоп.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(із елементами інновацій).

9 клас | Переглядів: 874 | Завантажень: 121 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №8

Мета:поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, продовжити тему «земляків» у посланні, пояснити викриття конформізму значної частини української еліти, бичування комплексу меншовартості, критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього, настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик); розвивати вміння виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору, визначати тему, провідну думку, жанр, характеризувати адресата,   пояснювати складну композицію;  виховувати почуття відповідальності перед народом, збереження його цінностей.(Викачати з сервера)


9 клас | Переглядів: 1416 | Завантажень: 256 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №7

Мета:поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, ознайомитися зі змістом поеми, сатиричним пафосом, образами; розвивати вміння коментувати зміст твору, визначати тему, ідею, жанр, забарвлення найбільш контрастних епізодів, пояснювати композиційні прийоми, характеризувати морально звироднілих осіб; виховувати почуття патріотизму, моральної чистоти, прагнення до вільного розвитку особистості.

9 клас | Переглядів: 1072 | Завантажень: 190 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №6

Форми, методи, прийоми роботи: «Поміркуйте», огляд ілюстрацій, літературних газет, тестування, «Дошка запитань», робота з таблицею, повідомлення учнів, індивідуальа робота, словникова робота, робота в парі, конспектування, коментоване читання,  «Мозковий штурм»,  взаємооцінювання, «Мікрофон».

Він перший за свою любов

Тяжкі дістав кайдани,

Але до скону їй служив

Без зради, без омани.

Леся Українка. «На роковини»

9 клас | Переглядів: 942 | Завантажень: 174 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.02.2014 | Коментарі (0)

Уроки №1-№3
9 клас | Переглядів: 704 | Завантажень: 481 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.01.2014 | Коментарі (0)

Г.Квітка-Основ'яненко, М.Гоголь, письменники-романтики
9 клас | Переглядів: 714 | Завантажень: 440 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 02.01.2014 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-28
Вхід на сайт
Пошук