Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 28 Показано матеріалів: 21-28
Мета: поглибити знання про
життєпис і творчість письменника,
допомогти учням усвідомити,
чому Шевченко так уболівав
за долю жінок,
яким є художнє втілення цієї
теми; удосконалювати навички виразного й усвідомленого
читання, коментування змісту твору, аналізу
ліро-епічного тексту, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати
вміння висловлення власної думки щодо прочитаного; виховувати
почуття відповідальності за свої
вчинки, милосердя, прагнення
до дотримання загальноприйнятих
моральних норм.
ТЛ: поема,
ліричний відступ, художнє
узагальнення.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань(із елементами інновацій).
9 клас |
Переглядів: 1684 |
Завантажень: 248 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 18.02.2014
|
|
Урок №9
Мета: поглибити знання про
життєпис і творчість письменника, допомогти учням
усвідомити, чому Шевченко так
уболівав за долю
жінок, яким є
художнє втілення цієї теми;
удосконалювати навички виразного й
усвідомленого читання, коментування
змісту твору, аналізу ліро-епічних текстів, визначати тему,
провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо
прочитаного; виховувати почуття
відповідальності за свої вчинки,
милосердя, прагнення до
дотримання загальноприйнятих моральних норм.
ТЛ: поема,
ліричний відступ, художнє
узагальнення, хронотоп.
Тип уроку: урок засвоєння нових
знань(із елементами інновацій).
9 клас |
Переглядів: 907 |
Завантажень: 122 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.02.2014
|
|
Урок №8
Мета:поглибити знання про
життєпис і творчість письменника, продовжити
тему «земляків» у посланні, пояснити викриття конформізму значної частини
української еліти, бичування комплексу меншовартості, критичний перегляд
національної історії задля перспективи її кращого майбутнього, настроєві інтонації
твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик); розвивати вміння виразного й
усвідомленого читання, коментування
змісту твору, визначати тему, провідну думку, жанр, характеризувати
адресата, пояснювати складну композицію; виховувати почуття відповідальності перед
народом, збереження його цінностей.(Викачати з сервера)
9 клас |
Переглядів: 1495 |
Завантажень: 257 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.02.2014
|
|
Урок №7 Мета:поглибити знання про
життєпис і творчість письменника,
ознайомитися зі змістом поеми, сатиричним пафосом, образами; розвивати вміння
коментувати зміст твору, визначати тему, ідею, жанр, забарвлення найбільш
контрастних епізодів, пояснювати композиційні прийоми, характеризувати морально
звироднілих осіб; виховувати почуття патріотизму, моральної чистоти, прагнення
до вільного розвитку особистості.
9 клас |
Переглядів: 1141 |
Завантажень: 191 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 09.02.2014
|
|
Урок №6
Форми, методи, прийоми роботи:
«Поміркуйте», огляд ілюстрацій, літературних газет, тестування, «Дошка
запитань», робота з таблицею, повідомлення учнів, індивідуальа робота, словникова
робота, робота в парі, конспектування, коментоване читання, «Мозковий штурм», взаємооцінювання, «Мікрофон».
Він
перший за свою любов
Тяжкі
дістав кайдани,
Але до
скону їй служив
Без
зради, без омани.
Леся
Українка. «На роковини»
9 клас |
Переглядів: 1004 |
Завантажень: 175 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 04.02.2014
|
|
Урок №4 (поема "Гайдамаки")
9 клас |
Переглядів: 824 |
Завантажень: 121 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.01.2014
|
|
Уроки №1-№3
9 клас |
Переглядів: 735 |
Завантажень: 482 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.01.2014
|
|
Г.Квітка-Основ'яненко, М.Гоголь, письменники-романтики
9 клас |
Переглядів: 751 |
Завантажень: 441 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 02.01.2014
|
|
|
|