Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 57 Показано матеріалів: 41-50
Урок № 9 Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).
Обладнання:
словники,
підручник (О.Глазова, Ю.Кузнецов), навчальний посібник із орфографії, довідник для 6 класу, посібник «Мовний
розбір».
Форми,
прийоми, методи роботи: «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – про що
дізналися?», гра «»Географічний» прикметник», мовознавча розминка «Мікротеми до
теми «Прикметник»», робота в парі, «Незакінчене речення», «Мовне порівняння»,
«Підсумуйте», робота в групах,
індивідуальна робота, «Влови помилку», гра «Словотвір», фразеологічна
хвилинка, «Мікрофон», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 4595 |
Завантажень: 1301 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 13.02.2014
|
|
Урок №
8
Мета: повторити прикметник, його загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені
порівняння, пригадати словотворення, будову прикметників, їх походження;
розвивати вміння правильно писати утворені прикметники, пояснювати орфограми,
розбирати слова за будовою,
використовувати в усному та писемному мовленні прикметники,
вдосконалювати творчі вміння, навички
морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника,
аналізувати і редагувати тексти;
виховувати співчуття, потяг до прекрасного в житті.
Соціокультурна
лінія: я і
ми. Я як особистість.
Міжпредметні
зв’язки:
географія, історія, ботаніка, література.
6 клас |
Переглядів: 2571 |
Завантажень: 459 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 10.02.2014
|
|
"Мікрофон»
·
До якого жанру живопису слід віднести картину?
·
Чому саме цей куточок обрав для змалювання художник? Що міг вбачати
у ньому?
·
Яка пора року зображена на полотні? Який час доби? З чого це видно?
·
Що зображено на передньому плані картини? на задньому
плані?
·
Чим приваблює колорит полотна? Який настрій
навіває картина?
·
До яких роздумів спонукає?
6 клас |
Переглядів: 5104 |
Завантажень: 807 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.02.2014
|
|
Особливості побудови опису природи за картиною. Усний докладний переказ
6 клас |
Переглядів: 1334 |
Завантажень: 125 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 06.02.2014
|
|
Урок № 7
Мета: повторити прикметник,
його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за
значенням, ступені порівняння, пояснити відмінювання, поділ на групи; розвивати
вміння правильно відмінювати прикметники, розбирати їх за будовою, передавати
звукописом, будувати тексти-описи, використовувати
в усному мовленні, удосконалювати вміння морфологічного розбору прикметника, виділення
його у реченні, аналізувати і редагувати тексти; виховувати
творчий пошук, естетичні смаки.
6 клас |
Переглядів: 2356 |
Завантажень: 531 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 03.02.2014
|
|
Урок №6. Повні та короткі прикметники
Мета: повторити прикметник, його загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені
порівняння, пояснити поняття про повні і короткі форми; розвивати вміння
знаходити коротку і повну, стягнену і нестягнену форми, розрізняти їх,
розбирати за будовою, використовувати в мовленні, удосконалювати вміння
часткового морфологічного розбору прикметника, виділення його у реченні,
аналізувати і редагувати тексти; розвивати
культуру усного і писемного мовлення; виховувати захоплення живописом.
6 клас |
Переглядів: 1140 |
Завантажень: 193 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 27.01.2014
|
|
Урок №5. Ступені порівняння прикметників. Тренувальні вправи
6 клас |
Переглядів: 1783 |
Завантажень: 442 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 10.01.2014
|
|
Урок №4. Ступені порівняння |
Урок №3.Перехід прикметників із однієї групи в іншу
6 клас |
Переглядів: 1522 |
Завантажень: 310 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 05.01.2014
|
|
Урок №2.Групи прикметників за значенням: якісні, відносні та
присвійні
6 клас |
Переглядів: 1558 |
Завантажень: 339 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 04.01.2014
|
|
|
|