Четвер, 02.05.2024, 06:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У категорії матеріалів: 31
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »


Урок № 5

Мета: повторити безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами, розділові знаки, засвоїти синонімію складних сполучникових і безсполучникових складних речень; розвивати  вміння аналізувати й порівнювати виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними конструкціями в невеликих текстах різних стилів, виконувати синтаксичний розбір, будувати власне висловлювання, редагувати тексти; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього.


9 клас | Переглядів: 1673 | Завантажень: 344 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 08.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 4

Мета: повторити безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами, інтонацію, розділові знаки; розвивати пунктуаційні вміння, навички колективного обговорення, пошуку рішень, що спонукає учасників проявляти свою уяву та творчість, який досягається шляхом вільного вираження думок всіх учасників і допомагає знаходити кілька рішень із конкретної теми, тренувати орфографічну вправність; виховувати ввічливість, тактовність, культуру мовлення.

Соціокультурна лінія: я і рідна природа.


9 клас | Переглядів: 2063 | Завантажень: 396 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №3

Перебіг уроку  

І. Організаційний момент

ІІ.     Актуалізація і корекція опорних знань учнів

1.     Мовознавча розминка «Мовний двобій» (учень відповідає на поставлені питання)

1.     Безсполучникове складне речення?

2.     Які є дві основні групи?

3.     Речення з однотипними частинами виражають…

4.     Речення з різнотипними частинами виражають…

9 клас | Переглядів: 1205 | Завантажень: 200 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.01.2014 | Коментарі (0)

Конспектування як різновид стислого переказу почутого

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.

Обладнання: підручник, пам’ятки, схема-опора, навчальний посібник із пунктуації, словники, тексти із Вікіпедії, ілюстрації до них.

Прийоми, форми і методи роботи: «Пригадаймо», «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – що дізналися?», робота зі схемою-опорою, колективна робота, конспектування, робота в парі,  «Мікрофон»,  взаємоаналіз,  взаємооцінювання.

9 клас | Переглядів: 1421 | Завантажень: 155 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 27.01.2014 | Коментарі (0)

Урок №2
9 клас | Переглядів: 1382 | Завантажень: 259 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті).
9 клас | Переглядів: 2263 | Завантажень: 414 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 19.01.2014 | Коментарі (0)

Усна доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну (суспільну) тему в публіцистичному стилі
9 клас | Переглядів: 1478 | Завантажень: 981 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 19.01.2014 | Коментарі (0)

Ділові папери. Заява. Автобіографія
9 клас | Переглядів: 699 | Завантажень: 68 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 19.01.2014 | Коментарі (0)

Уроки до теми
9 клас | Переглядів: 906 | Завантажень: 250 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 02.01.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук