Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 119 Показано матеріалів: 101-110
Мета: пригадати цікаве із життя і творчості письменника, познайомитися із
змістом казок, особливостями сюжету, героями, темами; розвивати навички
виразного і вдумливого переказування
тексту, коментованого читання уривків, творчі вміння висловлювати свою думку
про морально-етичні цінності; виховувати
бачення і розуміння краси світу.
Тип уроку: урок позакласного читання (із елементами інновацій). |
Урок №9
Мета: поглибити знання про
життєпис і творчість письменника, допомогти учням
усвідомити, чому Шевченко так
уболівав за долю
жінок, яким є
художнє втілення цієї теми;
удосконалювати навички виразного й
усвідомленого читання, коментування
змісту твору, аналізу ліро-епічних текстів, визначати тему,
провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо
прочитаного; виховувати почуття
відповідальності за свої вчинки,
милосердя, прагнення до
дотримання загальноприйнятих моральних норм.
ТЛ: поема,
ліричний відступ, художнє
узагальнення, хронотоп.
Тип уроку: урок засвоєння нових
знань(із елементами інновацій).
9 клас |
Переглядів: 907 |
Завантажень: 122 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.02.2014
|
|
Урок №8
Мета:поглибити знання про
життєпис і творчість письменника, продовжити
тему «земляків» у посланні, пояснити викриття конформізму значної частини
української еліти, бичування комплексу меншовартості, критичний перегляд
національної історії задля перспективи її кращого майбутнього, настроєві інтонації
твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик); розвивати вміння виразного й
усвідомленого читання, коментування
змісту твору, визначати тему, провідну думку, жанр, характеризувати
адресата, пояснювати складну композицію; виховувати почуття відповідальності перед
народом, збереження його цінностей.(Викачати з сервера)
9 клас |
Переглядів: 1495 |
Завантажень: 257 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.02.2014
|
|
V. Мотивація учіння школярів
1.»Прокоментуй»
Один
чоловік запитав у Сократа:
– Знаєш, що мені сказав про тебе твій друг?
–
Почекай, – зупинив його Сократ, – просій спочатку те, що збираєшся сказати,
через три сита.
–
Три сита?
–
Перш ніж що-небудь говорити, потрібно це тричі просіяти. Спочатку через сито
правди. Ти впевнений, що це правда?
– Ні,
я просто чув це.
– Значить,
ти не знаєш, це правда чи ні. Тоді просіємо через друге сито – сито доброти. Ти
хочеш сказати про мого друга щось добре?
–
Ні, навпаки.
–
Отже, – продовжував Сократ, – ти збираєшся сказати про нього щось погане, але
навіть не впевнений у тому, що це правда. Спробуємо третє сито – сито користі.
Чи так вже необхідно мені почути те, що ти хочеш розповісти?
–
Ні, в цьому немає необхідності.
–
Отже, – підсумував Сократ, – в тому, що ти хочеш сказати, немає ні правди, ні
доброти, ні користі. Навіщо тоді говорити?
6 клас |
Переглядів: 1249 |
Завантажень: 183 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 11.02.2014
|
|
Урок №7 Мета:поглибити знання про
життєпис і творчість письменника,
ознайомитися зі змістом поеми, сатиричним пафосом, образами; розвивати вміння
коментувати зміст твору, визначати тему, ідею, жанр, забарвлення найбільш
контрастних епізодів, пояснювати композиційні прийоми, характеризувати морально
звироднілих осіб; виховувати почуття патріотизму, моральної чистоти, прагнення
до вільного розвитку особистості.
9 клас |
Переглядів: 1141 |
Завантажень: 191 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 09.02.2014
|
|
V. Мотивація учіння школярів
1. «Асоціації»(
записати на дошці асоціативні відчуття)
– Що ви думаєте, коли чуєте слово «притча»?
– Що вам відомо про нього?
Зразок
* сказання
*переказ
*казка
*оповідання
* Біблія
6 клас |
Переглядів: 1721 |
Завантажень: 289 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.02.2014
|
|
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1.
Акродиктант. Із названих
літер у словах-відповідях утворити слово
1. Хто міг загубити окуляри?(Хлопчик-Фігурка)
2. Що було написано в зошиті з української
мови?(автобіографія)
3. Хто повертався додому трамваєм?(Ганнуся)
4. Який знак попросив намалювати для рівноваги
Ха-еФ?(знак оклику)
5. У якому творі Хлопчика-Фігурки згадується Іоан
Печерський?(«Мій другий життєпис»)
6. Який учень захотів стати письменником?(Богданко)
7. Яким мандрує по світу Ха-еФ?(задоволеним собою)
(Ключове
слово – фігурка)
|
Урок №6
Форми, методи, прийоми роботи:
«Поміркуйте», огляд ілюстрацій, літературних газет, тестування, «Дошка
запитань», робота з таблицею, повідомлення учнів, індивідуальа робота, словникова
робота, робота в парі, конспектування, коментоване читання, «Мозковий штурм», взаємооцінювання, «Мікрофон».
Він
перший за свою любов
Тяжкі
дістав кайдани,
Але до
скону їй служив
Без
зради, без омани.
Леся
Українка. «На роковини»
9 клас |
Переглядів: 1004 |
Завантажень: 175 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 04.02.2014
|
|
Мета:ознайомитися із фрагментами казки, пригадати її
особливості як жанру; розвивати навички
виразного читання прозового твору, вміння знаходити елементи казкового,
пояснювати назву твору, коментувати події, роль художніх засобів, реальне та уявне;
виховувати любов до творчості, захоплення казковістю, неординарністю особистості.
6 клас |
Переглядів: 930 |
Завантажень: 199 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 28.01.2014
|
|
Урок №4 (поема "Гайдамаки")
9 клас |
Переглядів: 824 |
Завантажень: 121 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.01.2014
|
|
|
|