П`ятниця, 10.05.2024, 18:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У розділі матеріалів: 119
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 »

Мета: пригадати цікаве із життя і творчості письменника, познайомитися із змістом казок, особливостями сюжету, героями, темами; розвивати навички виразного і вдумливого  переказування тексту, коментованого читання уривків, творчі вміння висловлювати свою думку про морально-етичні цінності;  виховувати бачення і розуміння краси світу.

Тип уроку: урок позакласного читання (із елементами інновацій).

6 клас | Переглядів: 674 | Завантажень: 78 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №9

Мета: поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, допомогти  учням  усвідомити,  чому  Шевченко так  уболівав  за  долю  жінок,  яким  є  художнє втілення  цієї  теми;  удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  аналізу  ліро-епічних текстів, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного;  виховувати  почуття  відповідальності  за свої  вчинки,  милосердя,  прагнення  до  дотримання загальноприйнятих моральних норм.

ТЛ:  поема,  ліричний  відступ,  художнє  узагальнення, хронотоп.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(із елементами інновацій).

9 клас | Переглядів: 875 | Завантажень: 121 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №8

Мета:поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, продовжити тему «земляків» у посланні, пояснити викриття конформізму значної частини української еліти, бичування комплексу меншовартості, критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього, настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик); розвивати вміння виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору, визначати тему, провідну думку, жанр, характеризувати адресата,   пояснювати складну композицію;  виховувати почуття відповідальності перед народом, збереження його цінностей.(Викачати з сервера)


9 клас | Переглядів: 1418 | Завантажень: 256 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

V.     Мотивація учіння школярів

1.»Прокоментуй»

Один чоловік запитав у Сократа:

 Знаєш, що мені сказав про тебе твій друг?

– Почекай, – зупинив його Сократ, – просій спочатку те, що збираєшся сказати, через три сита.

– Три сита?

– Перш ніж що-небудь говорити, потрібно це тричі просіяти. Спочатку через сито правди. Ти впевнений, що це правда?

– Ні, я просто чув це.

– Значить, ти не знаєш, це правда чи ні. Тоді просіємо через друге сито – сито доброти. Ти хочеш сказати про мого друга щось добре?

– Ні, навпаки.

– Отже, – продовжував Сократ, – ти збираєшся сказати про нього щось погане, але навіть не впевнений у тому, що це правда. Спробуємо третє сито – сито користі. Чи так вже необхідно мені почути те, що ти хочеш розповісти?

– Ні, в цьому немає необхідності.

– Отже, – підсумував Сократ, – в тому, що ти хочеш сказати, немає ні правди, ні доброти, ні користі. Навіщо тоді говорити?


6 клас | Переглядів: 1172 | Завантажень: 183 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №7

Мета:поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, ознайомитися зі змістом поеми, сатиричним пафосом, образами; розвивати вміння коментувати зміст твору, визначати тему, ідею, жанр, забарвлення найбільш контрастних епізодів, пояснювати композиційні прийоми, характеризувати морально звироднілих осіб; виховувати почуття патріотизму, моральної чистоти, прагнення до вільного розвитку особистості.

9 клас | Переглядів: 1073 | Завантажень: 190 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 09.02.2014 | Коментарі (0)

V.     Мотивація учіння школярів

1. «Асоціації»( записати на дошці асоціативні відчуття)

– Що ви думаєте, коли чуєте слово «притча»?

– Що вам відомо про нього?

Зразок

* сказання

*переказ

*казка

*оповідання

* Біблія

6 клас | Переглядів: 1676 | Завантажень: 289 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.    Акродиктант. Із названих літер у словах-відповідях утворити слово

1.    Хто міг загубити окуляри?(Хлопчик-Фігурка)

2.    Що було написано в зошиті з української мови?(автобіографія)

3.    Хто повертався додому трамваєм?(Ганнуся)

4.    Який знак попросив намалювати для рівноваги Ха-еФ?(знак оклику)

5.    У якому творі Хлопчика-Фігурки згадується Іоан Печерський?(«Мій другий життєпис»)

6.    Який учень захотів стати письменником?(Богданко)

7.    Яким мандрує по світу Ха-еФ?(задоволеним собою)

(Ключове слово – фігурка)

 

6 клас | Переглядів: 642 | Завантажень: 53 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №6

Форми, методи, прийоми роботи: «Поміркуйте», огляд ілюстрацій, літературних газет, тестування, «Дошка запитань», робота з таблицею, повідомлення учнів, індивідуальа робота, словникова робота, робота в парі, конспектування, коментоване читання,  «Мозковий штурм»,  взаємооцінювання, «Мікрофон».

Він перший за свою любов

Тяжкі дістав кайдани,

Але до скону їй служив

Без зради, без омани.

Леся Українка. «На роковини»

9 клас | Переглядів: 943 | Завантажень: 174 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.02.2014 | Коментарі (0)

Мета:ознайомитися із фрагментами казки, пригадати її особливості як жанру;  розвивати навички виразного читання прозового твору, вміння знаходити елементи казкового, пояснювати назву твору, коментувати події,  роль художніх засобів, реальне та уявне; виховувати любов до творчості, захоплення   казковістю, неординарністю особистості.

6 клас | Переглядів: 890 | Завантажень: 199 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.01.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук