Понеділок, 20.05.2024, 17:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У розділі матеріалів: 119
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 »

Мета: продовжити знайомство із змістом фрагментів повісті; розвивати вміння переказувати найцікавіші частини, аналізувати їх зміст, знаходити в тексті образи, що передають різні ідеї, емоції, почуття, формувати навички характеристики героїв; виховувати доброту, захоплення дивами світу.

 Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).

ТЛ:  повість, підтекст.

6 клас | Переглядів: 767 | Завантажень: 119 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 18.03.2014 | Коментарі (0)

Мета:познайомитись із В.Близнецем як особистістю і письменником, зі змістом фрагментів повісті; розвивати навички роботи з інформацією, уміння переказувати, пояснювати підтекст твору, характеризувати дитячий світ героя повісті; виховувати доброту, співчуття, милосердя до навколишнього.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).

ТЛ:  повість, підтекст.

6 клас | Переглядів: 800 | Завантажень: 119 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.03.2014 | Коментарі (0)

Мета: розкрити ставлення Шевченка до Біблії (суперечка, захоплення, творче наслідування, переосмислення, віра і натхнення), осмислення поетом Бога, України, власного життя крізь біблійні тексти, переспіви і «подражанія» у творчій спадщині поета; виховувати віру у справедливість, осмислення беззаконня життя.

9 клас | Переглядів: 1479 | Завантажень: 229 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.03.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи, прийоми роботи:  огляд ілюстрацій, вікторина,  «Незакінчене речення», обговорення в загальному колі, робота в парі, розв’язування кросворду, робота з таблицею, «Резюме про  твір»,  взаємооцінювання.    

6 клас | Переглядів: 1511 | Завантажень: 313 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 11.03.2014 | Коментарі (0)

Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у ньому елементи комічного, романтичного, пригодницького; розвивати навички аналізу поведінки  героїв,  їхніх вчинків, морального вибору в різних ситуаціях;  удосконалювати  культуру зв’язного мовлення, вміння грамотно висловлювати свою думку, формувати активну життєву позицію; виховувати позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу до молодших. 
6 клас | Переглядів: 1766 | Завантажень: 371 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання про життя і творчість періоду заслання і повернення з нього письменника, розповісти про обставини написання творів,  допомогти  учням проникнути уявою у настрої, внутрішній світ героїв Шевченка; удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  ідейно-художнього аналізу   тексту,  формувати вміння визначати поетичну образність, її роль у структурі творів; виховувати усвідомлення відчуття власної життєвої визначеності,  краси особистості.
9 клас | Переглядів: 2634 | Завантажень: 842 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: продовжити опрацювання змісту твору, знаходити у ньому елементи комічного, романтичного; простежити, як зображується мрія і дійсність у стосунках і поведінці героїв, вміти їх аналізувати; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння грамотно висловлювати свою думку, почуття, враження; формувати активну життєву позицію, естетичні смаки; виховувати позитивні риси характеру, повагу до старших, увагу до молодших.

6 клас | Переглядів: 3408 | Завантажень: 718 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 25.02.2014 | Коментарі (0)

Перебіг уроку

 І. Організаційний момент

 

ІІ.     Перевірка домашнього завдання

1. Порівняльна характеристика Катерини та Ганни – героїнь Шевченкових поем (творче завдання)

 

ІІІ.     Актуалізація і корекція опорних знань учнів

1.»Круговий огляд»

Памятка для учня

1.На аркушах записано 6-8 запитань про виучуваний твір (аркуші можна розвісити у класі).

2. Група, яка отримала одне запитання протягом 4-5 хвилин обговорює його і записує на звороті відповідь.

3.Потім групи обмінюються аркушами і кожна, за бажанням, на іншому аркуші письмово висловлює своє розуміння проблеми.

4. Робота закінчується, коли кожна група отримає "власний аркуш” й, обговоривши написане іншими групами, озвучить результати.

9 клас | Переглядів: 1467 | Завантажень: 258 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.02.2014 | Коментарі (0)

Форми, методи, прийоми роботи:  «Прокоментуйте автора», «Телепередача», «Театр перед мікрофоном», обговорення в загальному колі, робота в парі, «Мікрофон», «Кольорові капелюшки», взаємооцінювання.    

 

Я все життя писав саме для дітей

 — писав з любов’ю, болем і тривогою.

                                                                                                                                                  Всеволод Нестайко
6 клас | Переглядів: 1678 | Завантажень: 365 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання про життєпис і творчість  письменника, допомогти  учням  усвідомити,  чому  Шевченко так  уболівав  за  долю  жінок,  яким  є  художнє втілення  цієї  теми;  удосконалювати  навички виразного й усвідомленого читання,  коментування змісту твору,  аналізу  ліро-епічного тексту, визначати тему, провідну думку, жанр, формувати вміння висловлення власної думки щодо прочитаного;  виховувати  почуття  відповідальності  за свої  вчинки,  милосердя,  прагнення  до  дотримання загальноприйнятих моральних норм.

ТЛ:  поема,  ліричний  відступ,  художнє  узагальнення.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(із елементами інновацій).

9 клас | Переглядів: 1649 | Завантажень: 247 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук