Середа, 22.01.2025, 11:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У розділі матеріалів: 166
Показано матеріалів: 131-140
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 »

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, вивчити правила про перехід прикметників у іменники; розвивати вміння правильно писати  прикметники, пояснювати орфограми, пунктограми,  розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного, розборів прикметника;  виховувати культуру мови та мовлення.

6 клас | Переглядів: 4531 | Завантажень: 1265 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: засвоїти різновиди живопису, повторити відомості про типи та стилі мовлення, пригадати оповідання, особливості будови, сюжету; удосконалювати вміння аналізувати твори живопису, вчити «читати» жанрову картину, створювати за її змістом оповідання; формувати текстотворчі вміння, удосконалювати культуру усного та писемного мовлення, сприяти збагаченню словникового запасу школярів; зацікавити творами живопису, їх наповненням, викликати потяг до творчості.

Тип уроку:  урок розвитку комунікативних умінь.

6 клас | Переглядів: 7431 | Завантажень: 1192 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 12

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати вміння правильно писати  прикметники, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного, синтаксичного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати культуру мови, зацікавленість багатством  рідного слова.

6 клас | Переглядів: 1973 | Завантажень: 363 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 20.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати вміння правильно писати  прикметники з –н-, -нн-, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного, синтаксичного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати зацікавленість розмаїттям рідного слова.
6 клас | Переглядів: 2274 | Завантажень: 601 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.02.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити науковий стиль мовлення, удосконалити знання дев’ятикласників про особливості стислого переказу тексту наукового стилю; формувати вміння виділяти в тексті наукового стилю потрібну інформацію та відтворювати її відповідно до стильових вимог висловлювання, добираючи потрібні мовні одиниці, підпорядковуючи висловлювання темі, основній думці, дотримуючись композиції; розвивати вміння усно будувати  висловлювання відповідно до комунікативного завдання; виховувати культуру мови та мовлення.

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.

9 клас | Переглядів: 4886 | Завантажень: 719 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 10

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати вміння правильно писати  прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати культуру мови та мовлення.

6 клас | Переглядів: 4129 | Завантажень: 1038 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 9

Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).

Обладнання: словники, підручник (О.Глазова, Ю.Кузнецов), навчальний посібник із орфографії,  довідник для 6 класу, посібник «Мовний розбір».

Форми, прийоми, методи роботи: «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – про що дізналися?», гра «»Географічний» прикметник», мовознавча розминка «Мікротеми до теми «Прикметник»», робота в парі, «Незакінчене речення», «Мовне порівняння», «Підсумуйте», робота в групах,  індивідуальна робота, «Влови помилку», гра «Словотвір», фразеологічна хвилинка,  «Мікрофон», взаємооцінювання.

6 клас | Переглядів: 4593 | Завантажень: 1301 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 13.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 8

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені порівняння, пригадати словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати вміння правильно писати утворені прикметники, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати співчуття, потяг до прекрасного в житті.

 Соціокультурна лінія: я і ми. Я як особистість.

Міжпредметні зв’язки: географія, історія, ботаніка, література.

6 клас | Переглядів: 2569 | Завантажень: 459 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 10.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 6

Методи, прийоми і форми роботи: мовознавче повідомлення, індивідуальна робота, розминка «Один за одним», «Що  знаємо – про що хочемо дізнатися – про що  дізналися?», лінгвістичний пошук »Вирішення проблемних питань», робота в  групах, самоперевірка, «Остаточна відповідь на питання»,  взаємооцінювання.

                                                          Перебіг уроку  

І. Організаційний момент

II.Перевірка домашнього завдання

1.Запис відредагованих речень ( вправа 273)

2.Мовознавче повідомлення про синонімію простих, складних сполучникових та безсполучникових речень

*Індивідуальна робота. Замінити подані речення на БСР, пояснити пунктограми


9 клас | Переглядів: 1276 | Завантажень: 142 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 10.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 5

Мета: повторити безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами, розділові знаки, засвоїти синонімію складних сполучникових і безсполучникових складних речень; розвивати  вміння аналізувати й порівнювати виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними конструкціями в невеликих текстах різних стилів, виконувати синтаксичний розбір, будувати власне висловлювання, редагувати тексти; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього.


9 клас | Переглядів: 1711 | Завантажень: 344 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 08.02.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук