Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 166 Показано матеріалів: 131-140
Мета: повторити прикметник,
його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати
вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, вивчити правила про
перехід прикметників у іменники; розвивати вміння правильно писати прикметники, пояснювати орфограми,
пунктограми, розбирати слова за
будовою, використовувати в усному та
писемному мовленні, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного, розборів
прикметника; виховувати культуру мови та
мовлення.
6 клас |
Переглядів: 4531 |
Завантажень: 1265 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.02.2014
|
|
Мета: засвоїти різновиди живопису, повторити
відомості про типи та стилі мовлення, пригадати оповідання, особливості будови,
сюжету; удосконалювати вміння аналізувати твори живопису, вчити «читати»
жанрову картину, створювати за її змістом оповідання; формувати текстотворчі
вміння, удосконалювати культуру усного та писемного мовлення, сприяти
збагаченню словникового запасу школярів; зацікавити творами живопису, їх
наповненням, викликати потяг до творчості. Тип
уроку: урок розвитку комунікативних
умінь.
6 клас |
Переглядів: 7431 |
Завантажень: 1192 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.02.2014
|
|
Урок № 12
Мета: повторити прикметник,
його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати
вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати
вміння правильно писати прикметники,
пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному
мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного,
синтаксичного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови, зацікавленість
багатством рідного слова.
6 клас |
Переглядів: 1973 |
Завантажень: 363 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 20.02.2014
|
|
Мета: повторити прикметник, його загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати вивчені орфограми,
словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати вміння правильно
писати прикметники з –н-, -нн-,
пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному
мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного,
синтаксичного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати зацікавленість розмаїттям рідного
слова.
6 клас |
Переглядів: 2274 |
Завантажень: 601 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 17.02.2014
|
|
Мета: повторити науковий
стиль мовлення, удосконалити знання дев’ятикласників про особливості стислого
переказу тексту наукового стилю; формувати вміння виділяти в тексті наукового
стилю потрібну інформацію та відтворювати її відповідно до стильових вимог
висловлювання, добираючи потрібні мовні одиниці, підпорядковуючи висловлювання
темі, основній думці, дотримуючись композиції; розвивати вміння усно
будувати висловлювання відповідно до
комунікативного завдання; виховувати культуру мови та мовлення.
Тип
уроку:
урок розвитку комунікативних умінь.
9 клас |
Переглядів: 4886 |
Завантажень: 719 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 17.02.2014
|
|
Урок № 10
Мета: повторити прикметник,
його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, пригадати
вивчені орфограми, словотворення, будову прикметників, їх походження; розвивати
вміння правильно писати прикметники з
не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному
мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного
розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови та мовлення.
6 клас |
Переглядів: 4129 |
Завантажень: 1038 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.02.2014
|
|
Урок № 9 Тип уроку: урок засвоєння нових знань(особистісно зорієнтований).
Обладнання:
словники,
підручник (О.Глазова, Ю.Кузнецов), навчальний посібник із орфографії, довідник для 6 класу, посібник «Мовний
розбір».
Форми,
прийоми, методи роботи: «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – про що
дізналися?», гра «»Географічний» прикметник», мовознавча розминка «Мікротеми до
теми «Прикметник»», робота в парі, «Незакінчене речення», «Мовне порівняння»,
«Підсумуйте», робота в групах,
індивідуальна робота, «Влови помилку», гра «Словотвір», фразеологічна
хвилинка, «Мікрофон», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 4593 |
Завантажень: 1301 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 13.02.2014
|
|
Урок №
8
Мета: повторити прикметник, його загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені
порівняння, пригадати словотворення, будову прикметників, їх походження;
розвивати вміння правильно писати утворені прикметники, пояснювати орфограми,
розбирати слова за будовою,
використовувати в усному та писемному мовленні прикметники,
вдосконалювати творчі вміння, навички
морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника,
аналізувати і редагувати тексти;
виховувати співчуття, потяг до прекрасного в житті.
Соціокультурна
лінія: я і
ми. Я як особистість.
Міжпредметні
зв’язки:
географія, історія, ботаніка, література.
6 клас |
Переглядів: 2569 |
Завантажень: 459 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 10.02.2014
|
|
Урок № 6
Методи, прийоми і форми роботи: мовознавче повідомлення,
індивідуальна робота, розминка «Один за одним», «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – про
що дізналися?», лінгвістичний пошук »Вирішення
проблемних питань», робота в групах,
самоперевірка, «Остаточна відповідь на питання», взаємооцінювання.
Перебіг уроку
І.
Організаційний момент
II.Перевірка
домашнього завдання
1.Запис
відредагованих речень ( вправа
273)
2.Мовознавче повідомлення про синонімію простих,
складних сполучникових та безсполучникових речень
*Індивідуальна робота. Замінити подані речення на БСР, пояснити пунктограми
9 клас |
Переглядів: 1276 |
Завантажень: 142 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 10.02.2014
|
|
Урок № 5
Мета: повторити безсполучникове складне речення: смислові
відношення між частинами, розділові знаки, засвоїти синонімію складних
сполучникових і безсполучникових складних речень; розвивати вміння аналізувати й порівнювати виражальні
можливості безсполучникових складних речень із синонімічними конструкціями в
невеликих текстах різних стилів, виконувати синтаксичний розбір, будувати
власне висловлювання, редагувати тексти; виховувати дбайливе ставлення до
навколишнього.
9 клас |
Переглядів: 1711 |
Завантажень: 344 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.02.2014
|
|
|
|