Середа, 22.01.2025, 08:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У розділі матеріалів: 166
Показано матеріалів: 141-150
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 »

 "Мікрофон»

·                   До якого жанру живопису слід віднести картину?

·                   Чому саме цей куточок  обрав для змалювання художник? Що міг вбачати у ньому? 

·                   Яка пора року зображена на полотні?  Який час доби? З чого це видно?

·                   Що зображено на передньому плані картини? на задньому плані? 

·                   Чим приваблює колорит полотна? Який настрій навіває картина?

·                   До яких роздумів спонукає?


6 клас | Переглядів: 5099 | Завантажень: 807 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.02.2014 | Коментарі (0)

Особливості побудови опису природи за картиною. Усний докладний переказ
6 клас | Переглядів: 1330 | Завантажень: 125 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 06.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 7

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені порівняння, пояснити відмінювання, поділ на групи; розвивати вміння правильно відмінювати прикметники, розбирати їх за будовою, передавати звукописом, будувати тексти-описи,  використовувати в усному мовленні, удосконалювати вміння  морфологічного розбору прикметника, виділення його у реченні, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати  творчий пошук, естетичні смаки.


6 клас | Переглядів: 2353 | Завантажень: 531 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

Урок № 4

Мета: повторити безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами, інтонацію, розділові знаки; розвивати пунктуаційні вміння, навички колективного обговорення, пошуку рішень, що спонукає учасників проявляти свою уяву та творчість, який досягається шляхом вільного вираження думок всіх учасників і допомагає знаходити кілька рішень із конкретної теми, тренувати орфографічну вправність; виховувати ввічливість, тактовність, культуру мовлення.

Соціокультурна лінія: я і рідна природа.


9 клас | Переглядів: 2116 | Завантажень: 396 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

Урок №3

Перебіг уроку  

І. Організаційний момент

ІІ.     Актуалізація і корекція опорних знань учнів

1.     Мовознавча розминка «Мовний двобій» (учень відповідає на поставлені питання)

1.     Безсполучникове складне речення?

2.     Які є дві основні групи?

3.     Речення з однотипними частинами виражають…

4.     Речення з різнотипними частинами виражають…

9 клас | Переглядів: 1263 | Завантажень: 200 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 28.01.2014 | Коментарі (0)

Урок №6. Повні та короткі прикметники

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, ступені порівняння, пояснити поняття про повні і короткі форми; розвивати вміння знаходити коротку і повну, стягнену і нестягнену форми, розрізняти їх, розбирати за будовою, використовувати в мовленні, удосконалювати вміння часткового морфологічного розбору прикметника, виділення його у реченні, аналізувати і редагувати тексти; розвивати  культуру усного і писемного мовлення; виховувати  захоплення живописом.

6 клас | Переглядів: 1134 | Завантажень: 193 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 27.01.2014 | Коментарі (0)

Конспектування як різновид стислого переказу почутого

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.

Обладнання: підручник, пам’ятки, схема-опора, навчальний посібник із пунктуації, словники, тексти із Вікіпедії, ілюстрації до них.

Прийоми, форми і методи роботи: «Пригадаймо», «Що знаємо – про що хочемо дізнатися – що дізналися?», робота зі схемою-опорою, колективна робота, конспектування, робота в парі,  «Мікрофон»,  взаємоаналіз,  взаємооцінювання.

9 клас | Переглядів: 1460 | Завантажень: 155 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 27.01.2014 | Коментарі (0)

Урок №2
9 клас | Переглядів: 1443 | Завантажень: 259 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 22.01.2014 | Коментарі (0)

Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті).
9 клас | Переглядів: 2299 | Завантажень: 414 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 19.01.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук