Середа, 22.01.2025, 13:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Обрії рідного слова

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

У розділі матеріалів: 166
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 16 17 »

Форми, прийоми, методи роботи: словникова робота,  «Асоціативний кущ»,  «Ромашка запитань», «Звідки примандрував числівник?»,   «Хто швидше», дослідження-пошук, «Хвилинка-цікавинка», «Синтез думок», загадки, комунікативний тренінг, «Незакінчене речення», взаємооцінювання.


 

6 клас | Переглядів: 1515 | Завантажень: 248 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 07.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: поновити в пам’яті учнів матеріал про особливості побудови докладного переказу; вчити складати  переказ,  добирати мовні засоби відповідно до стилю і типу мовлення, аналізувати явища життя, встановлювати причинно-наслідковий зв’язок; розвивати вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту; виховувати відповідальність за свої вчинки.

Тип уроку:  урок розвитку комунікативних умінь.


 

6 клас | Переглядів: 6893 | Завантажень: 2154 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 04.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівника як самостійної частини мови,  розряди, будову, ознайомити із відмінюванням порядкових числівників; розвивати вміння утворювати відмінкові форми числівників, поєднувати з іменниками, удосконалювати творчі навички складати речення, висловлювання; виховувати культуру мови та мовлення.
 

6 клас | Переглядів: 1511 | Завантажень: 442 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 03.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: ознайомити учнів із поняттями «складне синтаксичне ціле», «основні ознаки ССЦ», «міжфразний зв'язок»; розвивати вміння знаходити конструкції в тексті, визначати  істотні ознаки, види і засоби міжфразного зв’язку,  робити розподіл тексту на мікротеми, оцінювати виражальні можливості ССЦ різних типів і стилів; виховувати повагу до видатних особистостей, наполегливість у досягненні мети.


 

9 клас | Переглядів: 2394 | Завантажень: 538 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.

Форми, прийоми і методи роботи: «Створюємо настрій», «Мікрофон»,  змістовно-стилістичний аналіз тексту, робота з пам’яткою, самостійна робота, «Незакінчене речення».


 


 


 


 



 

9 клас | Переглядів: 2657 | Завантажень: 508 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 01.04.2014 | Коментарі (0)

Мета: повторити  загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівника як самостійної частини мови,  розряди, будову, ознайомити із відмінюванням порядкових числівників; розвивати вміння утворювати відмінкові форми числівників, поєднувати з іменниками, удосконалювати творчі навички складати речення, висловлювання; виховувати культуру мови та мовлення.


 

6 клас | Переглядів: 2045 | Завантажень: 425 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 31.03.2014 | Коментарі (0)

Методи, прийоми і форми роботи: індивідуальна робота, мовознавче повідомлення, «Дошка запитань»,  «Навчаючи – вчуся»,  робота в малих групах, міні-дискусія,  взаємооцінювання.


 


 

9 клас | Переглядів: 2066 | Завантажень: 434 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 21.03.2014 | Коментарі (0)

V. Цілевизначення й планування

     1. Повідомлення теми й завдань уроку

      2. Узгодження цілей уроку з учнями

* Очікувані результати ( учні записують на дошці)

* закріпити відмінювання  кількісних числівників;

* вивчити відмінювання 40, 90, 100;

* зрозуміти особливості зміни дробових числівників;

* навчитися відмінювати нуль, мільйон, мільярд, тисяча;

*повторити правопис складених числівників, засвоїти їх відмінювання


 


 

6 клас | Переглядів: 2167 | Завантажень: 354 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 20.03.2014 | Коментарі (0)

Методи, прийоми і форми роботи: вибіркова робота, колективний пошук, «Пригадайте», «Асоціативна заміна», лінгвістичний експеримент, робота в парах, «Кубування»,  пунктуаційний практикум, творче конструювання, «Триступеневе інтерв’ю»,  робота в групах,  індивідуальна робота, взаємооцінювання.

9 клас | Переглядів: 615 | Завантажень: 113 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.03.2014 | Коментарі (0)

Урок № 4

Форми, прийоми, методи роботи: граматична хвилинка, фразеологічний конкурс, гра «Мовний пінг-понг», «Незакінчене речення», колективне дослідження, «Мозаїка», проблемне завдання, робота по варіантах, у парах,  «Мікрофон», індивідуальна робота, творча робота,  самооцінювання.

6 клас | Переглядів: 864 | Завантажень: 139 | Додав: OlgaGubskay | Дата: 17.03.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук