Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 119 Показано матеріалів: 71-80
Мета: ознайомитися із творчістю письменника, змістом його творів, допомогти визначити жанрові ознаки, підтекст, алегорію, пояснити висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторську симпатію до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння відстояти свою гідність; розвивати навички виразного, вдумливого читання співомовок, коментування, визначення елементів побудови, розуміння викривального пафосу творів; виховувати кмітливість, щирість, оптимізм.
6 клас |
Переглядів: 2282 |
Завантажень: 464 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.05.2014
|
|
Форми, прийоми і методи роботи: асоціативний диктант, «Незакінчене речення», «Анкета літературного героя», «Гронування», міні-дискусія, «Мікрофон», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1157 |
Завантажень: 134 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 29.04.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: «Конкурс декламаторів», виставка «Вернісаж», «Побажання від учителя», «Театр перед мікрофоном», робота в малих групах «Поєдинок груп», «Зіграй персонажа», вікторина, літературознавче дослідження, порівняльний аналіз, сенкан, взаємооцінювання.
|
Теорія літератури: гумор, сатира, алегорія, мораль, байка.
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь та навичок.
6 клас |
Переглядів: 957 |
Завантажень: 109 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 25.04.2014
|
|
Форми, прийоми і методи роботи: психологічний тренінг, «Знати і вміти», повідомлення учнів, міні-лекція вчителя, конспектування, «Розумний куб», взаємоаналіз, взаємооцінювання.
|
Творчість і життя П.Куліша та Марка Вовчка
9 клас |
Переглядів: 1538 |
Завантажень: 226 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
Мета: охарактеризувати літературу ХХ ст. як мистецтво оновлених традицій і сміливого новаторства, визначити її жанрове, тематичне, стильове розмаїття, пригадати твори письменників ХХ століття; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; вміння формулювати і висловлювати власну думку, коментувати події, факти; виховувати почуття любові до рідного краю, митців вітчизняного слова, гордість за тих, хто створював українське літературне мистецтво.
9 клас |
Переглядів: 1404 |
Завантажень: 169 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
Мета: повторити зміст твору; розвивати театральні вміння, давати оцінку вчинкам і поведінці героїв, аналізувати ситуації, моделювати їх відповідного до сучасного життя, висловлювати свою точку зору на події, персонажів, авторське ставлення; виховувати доброзичливість, активну життєву позицію, впевненість.
6 клас |
Переглядів: 1234 |
Завантажень: 191 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 19.04.2014
|
|
Мета: поінформувати учнів про життя і творчість письменниці, про поєднання у творах реалізму і романтизму, використання художніх засобів фольклору, іі діяльність як перекладача (Ж.Верна, Г.К.Андерсена, П.Е.Брема); формувати вміння аналізу романтичності оповідання «Максим Гримач», особливостей його сюжету, характеротворення, розвивати навички розуміння почуття відповідальності та вини як уселюдські почуття; виховувати шанобливе ставлення до художнього слова.
9 клас |
Переглядів: 1685 |
Завантажень: 203 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 15.04.2014
|
|
Мета: прочитати та прокоментувати зміст наступних розділів повісті, визначити кульмінаційні моменти твору; розвивати вміння давати оцінку вчинкам і поведінці героїв, аналізувати ситуації, моделювати їх відповідного до сучасного життя, висловлювати свою точку зору на події, персонажів, авторське ставлення; виховувати доброзичливість, почуття гумору, оптимістичне сприйняття життя.
6 клас |
Переглядів: 1288 |
Завантажень: 247 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 15.04.2014
|
|
|
|