Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 166 Показано матеріалів: 101-110
Мета: повторити займенник, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, опрацювати матеріал про присвійні займенники, їх відмінювання; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, відмінки, число, синтаксичну функцію), розвивати орфографічні та пунктуаційні навички, творчі здібності; прищеплювати інтерес до українських традицій.
6 клас |
Переглядів: 2571 |
Завантажень: 692 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 28.04.2014
|
|
Мета: повторити займенник, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, розряди за значенням, опрацювати матеріал про заперечні та неозначені, їх написання, схожість та відмінність у мовленні; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, відмінки, число, синтаксичну функцію), розвивати орфографічні та пунктуаційні навички, творчі здібності; прищеплювати інтерес до українських традицій.
6 клас |
Переглядів: 1730 |
Завантажень: 319 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 25.04.2014
|
|
Форми, прийоми, методи роботи: фразеологічна п’ятихвилинка, «Продовжити визначення», «Знаємо – навчилися», лінгвістична гра «Мовна держава», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 1671 |
Завантажень: 273 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 24.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле, його стилістичні можливості у текстах різних стилів і типів мовлення; удосконалити вміння аналізувати інтонаційні, пунктуаційні й стилістичні особливості, моделювати, реконструювати і складати ССЦ відповідно до комунікативного завдання; за допомогою дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед родиною, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1049 |
Завантажень: 168 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 22.04.2014
|
|
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
6 клас |
Переглядів: 12630 |
Завантажень: 619 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 20.04.2014
|
|
Мета: поглибити знання учнів про займенник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, акцентувати увагу на особових та зворотному займенниках; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, відмінки, особу, число, синтаксичну функцію), розвивати дослідницькі навички, творчі здібності; прищеплювати любов до рідного слова.
6 клас |
Переглядів: 1039 |
Завантажень: 171 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 17.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та абзац; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті «відоме» й «нове», ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим у межах тексту, складати висловлювання різних типів і стилів мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед людьми, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1688 |
Завантажень: 337 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.04.2014
|
|
Мета: поглибити знання учнів про займенник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; формувати вміння знаходити займенники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, синтаксичну функцію), ознайомити шестикласників із народними оберегами, розвивати творчі здібності учнів на народознавчому матеріалі; прищеплювати любов до рідного слова, до звичаїв та традицій українського народу.
6 клас |
Переглядів: 1632 |
Завантажень: 267 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.04.2014
|
|
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему й мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим у межах тексту, складати висловлювання різних типів і стилів мовлення; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності перед людьми, суспільством.
9 клас |
Переглядів: 1693 |
Завантажень: 325 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.04.2014
|
|
Мета: повторити відомості про ССЦ, поглибити знання про засоби міжфразного зв’язку в ССЦ; розвивати навички роботи з текстами різних стилів мовлення, різної типології, граматичної будови; виховувати кмітливість, вміння мислити про сенс людського існування.
9 клас |
Переглядів: 3101 |
Завантажень: 652 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 07.04.2014
|
|
|
|