Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 119 Показано матеріалів: 51-60
Мета: познайомити учнів із змістом, образами, художніми особливостями повісті І.С.Нечуя-Левицького "Князь Єремія Вишневецький"; розвивати вміння визначати проблематику твору, його патріотичні мотиви, формувати логічне мислення на основі прочитаного; виховувати любов до рідного краю, прагнення бути вірним народу. |
Форми, прийоми і методи роботи: «Гронування», слово вчителя (перегляд уривків кінофільму), робота в дослідницьких групах, міні-диспут, «Підсумуйте прочитане», взаємооцінювання. |
Форми, прийоми і методи роботи: «Незакінчені речення», слово вчителя (перегляд уривків кінофільму), міні-проекти «Світ Кайдашів», робота в парах, «Аналізуємо твір», взаємооцінювання. |
Тип уроку: комбінований.
7 клас |
Переглядів: 1500 |
Завантажень: 186 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 16.09.2014
|
|
Методи, прийоми, форми роботи: конкурс декламаторів, експрес-опитувавння, «Кольоровий настрій», слово вчителя, виразне читання з коментуванням, словникова робота, випереджувальні завдання, робота в парах, колективне дослідження.
7 клас |
Переглядів: 1728 |
Завантажень: 123 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 09.09.2014
|
|
Тип уроку:урок засвоєння нових знань.
Форма проведення: урок-мандрівка. |
Мета: дати загальну характеристику розвитку української літератури 70–90-х років ХІХ ст. |
Мета: допомогти семикласникам розкрити ідейно-художнє багатство козацьких пісень; розвивати вміння виразно і вдумливо читати народні пісні, порівнювати їх, визначати спільні ознаки, аналізувати мову, образи, специфічні ознаки; збагачувати духовний світ учнів красою пісенного слова.
7 клас |
Переглядів: 1144 |
Завантажень: 88 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 06.09.2014
|
|
Мета: познайомити учнів із шляхами пізнання дійсності: науковим і художнім, найвідомішими українськими літературознавцями, пояснити, з чого починається літературна творчість народів; розвивати вміння розкрити поняття “художня література”, “літературний процес”, “літературознавство”, розвивати навички виділення необхідної інформації, головного в ній, вміння користуватися знаннями з інших предметів, довідковою літературою; виховувати інтерес до пізнання шляхів виникнення та розвитку літератури. |
Мета: визначити зв'язок художньої літератури з іншими видами мистецтва, з'ясувати функції літератури, її місце в житті людини; розвивати культуру зв'язного мовлення та вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостере¬ження; активізувати кругозір і світогляд дітей; виховувати любов до України, повагу до її мови та історії, до читання художніх книжок. |
|
|