Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 119 Показано матеріалів: 61-70
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.
Форма проведення:урок-проектування.
Обладнання: портрети письменників, мультимедійна презентація, ілюстрації до творів, творчі роботи учнів (випереджувальні завдання).
9 клас |
Переглядів: 1334 |
Завантажень: 119 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 31.05.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: «Знати і вміти», «Огляд творчих надбань», робота в групах, конкурс-виставка, творча робота, «Мої знання, уміння та навички», самооцінювання.
|
Форми, методи і прийоми роботи: «Дошка запитань», »Асоціативне гронування», »Калейдоскоп імен цікавих», «Круглий стіл», взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1070 |
Завантажень: 68 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 23.05.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: аукціон комічних епізодів, гра у словникаря, «Коло друзів», робота в малих групах, обговорення в загальному колі, «Театр перед мікрофоном», робота в парах, «Творча майстерня гумориста», взаємооцінювання.
6 клас |
Переглядів: 1025 |
Завантажень: 81 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 21.05.2014
|
|
Мета: пізнати письменника-патріота І. Липу, його «практичний ідеалізм” як письменника-борця; розвивати вмiння самостійно коментувати зміст притчі, виділивши головну ідею тексту, сюжетні елементи, проводити аналогії із власного життєвого досвіду; виховувати усвідомлення власної готовності до життя у прекрасному, але жорстокому світі.
|
Мета: пригадати основні факти із життя і творчості письменника, зміст його оповідання «У темряві», прочитати твір «Свекор»; розвивати розуміння добра, любові, взаємної турботи батьків і дітей як важливих цінностей в українській родині, удосконалювати навички вдумливого читання оповідання, виділення основної думки,
характеризувати і порівнювати образи, аналізувати їхню поведінку; виховувати почуття любові, взаємоповаги в родині.
|
Мета: зацікавити учнів особистістю письменника, його творчим надбанням; розвивати вміння аналізувати ліричні твори, розкриття в них сповіді душі ліричного героя, поєднання глибинної історичності бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому, тлумачити філософічні роздуми крізь призму художньої деталі: про повноцінне буття людини, її духовне наповнення; виховувати естетичний смак, вміння відчувати і бачити красу художнього світу.
9 клас |
Переглядів: 2049 |
Завантажень: 334 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 14.05.2014
|
|
Форми, методи, прийоми роботи: літературний тренінг, «Акцентуй увагу на…», слово учителя з елементами бесіди, «Театр перед мікрофоном», літературознавча розвідка, «Питання для вчителя». «Мозковий штурм», проблемне питання, творча робота, взаємооцінювання.
|
Форми, методи і прийоми роботи: конкурс міні-творів, вікторина, «Асоціації», «Тези від учителя», конспектування, індивідуальна робота з таблицею, «Калейдоскоп творців», «Розумний куб, «Прокоментуй», «Мікрофон», взаємооцінювання.
9 клас |
Переглядів: 1110 |
Завантажень: 159 |
Додав: OlgaGubskay |
Дата: 08.05.2014
|
|
Мета: пригадати зміст пригодницького роману, сюжет та композицію; розвивати вміння визначати ознаки жанру, романтичність стилю, символіку, гуманістичну ідею перемоги добра над злом, охарактеризувати героїв твору; виховувати моральні чесноти на прикладі персонажів роману.
|
|
|